کد خبر : 1483786 | 07 دی 1396 ساعت 00:06 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 0-1 منچسترسیتی؛ هجدهمین برد پیاپی!

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 نیوکاسل را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را مستحکم تر از قبل کند.

نیوکاسل 0-1 منچسترسیتی؛ هجدهمین برد پیاپی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در ادامه نتایج خوب شان در رقابت های این فصل لیگ برتر، امشب هم در خانه نیوکاسل به پیروزی 1-0 رسیدند تا فاصله شان با منچستریونایتد به 15 امتیاز افزایش پیدا کند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه نیوکاسل ایجاد کنند. برتری شاگردان گواردیولا ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که سرخیو آگوئرو  در دقیقه 17، روی ارسال کوین دی بروین دروازه نیوکاسل را باز کند؛ اما واکنش خوب رابرت الیوت، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

حملات سیتی ادامه داشت و آگوئرو یک موقعیت دیگر هم به دست آورد؛ اما نتوانست از آن استفاده کند؛ اما سرانجام در دقیقه 31، قفل دروازه نیوکاسل باز شد. روی پاس عالی دی بروین به پشت مدافعان نیوکاسل بود که استرلینگ صاحب موقعیت شد و از زاویه ای نه چندان مناسب، توانست الیوت را مغلوب کند.

 

 

1262591

 

 

نیوکاسل خیلی زود می توانست کار را به تساوی بکشد. در دقیقه 34 بود که اشتباه کایل واکر، یک موقعیت عالی را نصیب آرونز کرد؛ اما نیکلاس اتامندی با یک حضور به موقع، توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. در دقایق پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که حملات بیشتری داشت؛ اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و سیتی با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم هم با حملات سیتی آغاز شد و چیزی نمانده بود که سرخیو آگوئرو در همان دقایق ابتدایی گل دوم را وارد دروازه نیوکاسل کند؛ اما نتوانست از ارسال عالی استرلینگ استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم از لاک دفاعی خارج شد؛ اما باز هم این سیتی بود که موقعیت های خطرناک تری داشت و می توانست در دقیقه 66 به گل برسد؛ اما داور گل آگوئرو را به دلیل آفساید نپذیرفت.

هرچه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، تلاش نیوکاسل برای رسیدن به گل تساوی بیشتر می شد و حتی چیزی نمانده بود که در ثانیه های پایانی، گایل با یک ضربه سر شیرجه ای، دروازه ادرسون را باز کند؛ اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و سیتی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. 

 

دیدگاه‌ها