کد خبر : 1483838 | 07 دی 1396 ساعت 11:08 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ها به ترانسفر ستاره های ایرانی ادامه دارد

شجاعی – حاج صفی؛ تیتر یک فوتبال یونان (عکس)

دو بازیکن ایرانی شاغل در سوپرلیگ یونان این روزها به داغ ترین نام ها در پنجره زمستانی این کشور تبدیل شده اند، اتفاقی که در ابتدای فصل کمتر کسی پیش بینی آن را می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی این روزها به داغ ترین نام‌های فوتبال یونان تبدیل شده اند. دو ستاره ایرانی باشگاه پانیونیوس بعد از تنها یک نیم فصل حضور در کنار هم و درخشش در ترکیب باشگاه کوچک شهر آتن در ورزشگاه نیواسمیرینا حالا تنها یک گام با پوشیدن بزرگ ترین باشگاه های این شهر فاصله دارند.


اتفاقی که به سوژه ای جذاب برای بازی رسانه ها تبدیل شده و هر روز نام و تصویر این ستاره ها را روی جلد روزنامه های پرتیراژ و پرمخاطب شهر آتن قرار داده است درست مثل امروز که بیشتر روزنامه ها در دومین شماره بعد از گذراندن تعطیلات کریسمس همچنان با اخبار و حواشی پیرامون انتقال حاج صفی به المپیاکوس و شجاعی به AEK طرفداران این دو تیم و مخاطبان خود را سرگرم کردند.


در این میان موضوع حاج صفی با شجاعی کمی متفاوت بود، چون مدفع چپ ملی پوش ایرانی برخلاف شجاعی که حضورش در AEK قطعی شده است این روزها به سوژه ای برای رقابت دو باشگاه بزرگ یونان یعنی المپیاکوس و پائوک تبدیل شده، چون هر تیم تور زمستانی خود را برای صید این شاه ماهی ایرانی پهن کرده و در این راه دست از تلاش بر نمی دارند و این سوژه خوبی است برای روزنامه نگاران یونانی تا به آن به بهترین شکل ممکن بپردازند.

 

1262645

 

1262646

 

1262647

دیدگاه‌ها