کد خبر : 1484133 | 08 دی 1396 ساعت 16:39 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

فلاحت زاده:

باید تاوان استفاده از بازیکنان جوان را بدهیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره شکست تیمش مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

باید تاوان استفاده از بازیکنان جوان را بدهیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  فلاحت زاده، مربی تیم گسترش فولاد در خصوص بازی امروز تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: می توانستیم به گل دست پیدا کنیم. فوتبال همین است مثلا به استقلال خوزستان در دقیقه 93 گل زدیم. امروز چند بازیکن زیر 23 سال بازی دادیم که تجربه لازم را نداشتند. ذوب آهن تیم خیلی خوبی است . جایگاهش بالاتر از جایی است که الان هستند. چند بازیکن همه جذب کردند ما هم باید نفراتی را اضافه کنیم تا نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم. ما محکومیم که هفته آینده سه امتیاز بازی مقابل سپیدرود را بگیریم تا وضعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم.

 

مربی گسترش فولاد در خصوص ضعف این تیم در میانه میدان گفت: ما در مرکز زمین بازیکنان باتجربه ای داریم مثل اسماعیل فرهادی و میلاد زنیدپور. فکر می کنم تیم ذوب آهن این بازیکنان را از کار انداخت و با یارهای نزدیک از آنها مراقبت می کردند. از طرفی به دلیل حضور چند ساله در ذوب آهن، شناخت خوبی روی اسماعیل فرهادی داشتند و او را از کار انداختند و خسته شد.
او افزود: می دانستیم کار ذوب آهن بیشتر روی ارسال ها است و جناحین را بسته بودیم. اشتباهی که معبودی انجام داد و کرنر به آنها دادیم و بازیکن تعویضی حریف در دفاع ما بدون یار باقی ماند و از همین مسئله ما ضرر کردیم.

 

می خواستیم اسماعیل فرهادی را تعویض کنیم اما خالقی فر احساس درد داشت و مجبور شدیم تعویضمان را به او اختصاص دهیم که حتی خود او هم از داخل زمین اشاره کرد که تعویضش کنیم. از اسماعیل فرهادی بازی گرفتیم و بد هم بازی نکرد. از نفرات جوان استفاده کردیم که طبیعتا باید به این خاطر تاوان هم بدهیم. تیمی که پنج، شش بازیکن جوان دارد ممکن است با یک اشتباه نتیجه را بدهد.

 

فلاحت زاده در ادامه گفت: ما تا الان هم نتایج بدی نگرفتیم. تیم انتهای جدولی را در اختیار داشتیم و تا به اینجای جدول بالا آوردیم. همین اتفاق توقعات را از ما بیشتر کرده است. در نیم فصل هم تیم ها بازیکنان خوبشان را به راحتی از دست نمی دهند. ما به دنبال جذب بازیکن هستیم و با توجه به مدیریت و برخی شرایط باشگاه خیلی ها می خواهند که به اینجا بیایند اما ما باید بازیکنانی که احتیاج داریم را جذب کنیم. قطعا اگر بازیکن خوبی بیرون باشد و شرایط ما اجازه دهد، جذب خواهیم کرد.

 

وی در پایان در خصوص غایبان گسترش در این بازی خاطرنشان کرد: آندو قطعا بازیکن بزرگی است و نبودش حس می شود. به دلیل مصدومیت نتوانستیم از او استفاده کنیم. سامان نریمان جهان هم همین حالت را دارد و اگر امروز در خط حمله ما حضور داشت، وضعیت ما بهتر می شد اما سه اخطاره بود. علیرضا نقی زاده و خطیبی را هم نداشتیم. هفته آینده قطعا 2 نفر از این بازیکنان به ما اضافه می شوند و فکر می کنم نهایتا تا چهار هفته بعد تیم کاملی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها