کد خبر : 1484149 | 08 دی 1396 ساعت 17:08 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

اژدری‌زاده: 2 بازیکن جدید جذب می‌کنیم

مدیر عامل باشگاه فولاد از مد نظر داشتن این تیم برای جذب یک مدافع و هافبک خبر داد.

اژدری‌زاده: 2 بازیکن جدید جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری‌زاده بعد از برد فولاد مقابل نفت تهران گفت: امیدوار هستم این پیروزی و موفقیت‌های تیم فولاد که هواداران استحقاق آن را دارند، ادامه داشته باشد؛ بچه‌های تیم همدل هستند و همه ارکان باشگاه از هیأت مدیره تا بنده، سرمربی، کادر فنی، بازیکنان و ... و هواداران عزیزمان در خانه و بیرون از خانه کمال همدلی و موفقیت را دارند؛ امیدوار هستیم همانند سال‌های قبل فصل خوبی داشته باشیم و برگ سبز دیگری به کارنامه فولاد اضافه کنیم.


او درباره لیست بازیکنان مد نظر پورموسوی اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات قرار داریم، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شده و آقای پورموسوی در این خصوص بازیکنانی را مد نظر داشتند که خوشبختانه بهترین بازیکن را که آقای بیت‌سعید که از محصولات باشگاه فولاد بوده را به تیم اضافه کردیم؛ ایشان به تیم آمده که روند خوبی برای این بازیکن و تیم داشته است.


مدیر عامل باشگاه فولاد تصریح کرد: در تلاش هستیم سایر گزینه‌هایی که مد نظر کادر فنی هستند را اضافه کنیم و تا جذب این بازیکنان نهایی نشود نام آنها را نمی‌گوییم؛ کادر فنی در خط هافبک و حمله اعلام نیاز کردند که تلاش می‌کنیم ان‌شاالله نفرات مد نظر را بگیریم؛ یک گزینه خارجی از رومانی داریم که باید در تست شرکت می‌کرد که آمده و در صورت صلاحدید کادر به تیم اضافه می‌شود.


اژدری‌زاده با بیان اینکه سعی کردیم هزینه‌های این فصل را مدیریت کنیم، گفت: هزینه‌هایی که مازاد و به ضرر بوده را سعی داشتیم حذف کنیم و به نحو احسن بهره ببریم؛ بودجه فصل جزو اصرار باشگاه است؛ ولی هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و تلاش کردیم به نحو احسن تیم و بازیکنان را حمایت کنیم.


او درباره فحاشی تماشاگران نفت به لک و واکنش او ابراز کرد: همواره اعتقاد دارم فوتبال رفاقت و رقابت است؛ از تمام دوستان خواهش کردم و درخواست داشته و دارم که همیشه خویشتن‌داری خود را داشته باشند و اول رفاقت و بعد رقابت کنند؛ بررسی لازم صورت می‌گیرد و اگر کار خاصی گزارش شود طبق آیین‌نامه برخورد خواهد شد.

دیدگاه‌ها