کد خبر : 1484225 | 09 دی 1396 ساعت 08:12 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - استوک سیتی

دو تیم چلسی و استوک سیتی، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - استوک سیتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کونته با کسب 42 امتیاز از 20 بازی خود، در رده سوم جدول قرار گرفته اند؛ ولی اختلاف امتیاز چشمگیر آنها با صدرنشین یعنی سیتی، باعث شده تا عملا کسب شانسی برای دفاع آنها از عنوان قهرمانی خود قائل نشود. آبی های لندنی در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و در فرم خوبی قرار دارند. کونته امیدوار است که با ادامه این روند بتواند حداقل به رده دوم صعود کرده و ادامه فصل را در این رده پیش ببرد؛ ولی آنها کار دشواری در رقابت با یونایتد پیش رو خواهند داشت.

 

1261305

 

 

در آن سو استوک سیتی از 20 بازی خود، ۲۰ امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها پس از سه شکست متوالی، سر انجام موفق به کسب پیروزی شدند و در دیدار آخر خود نیز به تساوی دست پیدا کردند. با این حال چلسی به خوبی می‌داند که کار آسانی مقاابل استوک پیش رو نخواهد داشت. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی، 2 پیروزی برای استوک و 1 تساوی به دست آمده است.

 

داوید لوئیز و موسوندا به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و حضور کریستنسن هنوز مشخص نیست. در آن سو، آیرلند، مارتینس ایندی و زوما نیز به طور قطع نمی‌توانند استوک را همراهی کنند و حضور خسه، پیترز و جانسن هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1263046

دیدگاه‌ها