کد خبر : 1484291 | 09 دی 1396 ساعت 11:29 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاینده: سازمان اجازه جدایی به او را نمی دهد

مشکلات نفت، مانع تراکتوری شدن آل کثیر

مدیررسانه ای تیم تراکتورسازی اعلام کرد سازمان لیگ اجازه فسخ قرارداد به عیسی آل کثیر با نفت و حضور در تبریز را نمی دهد.

مشکلات نفت، مانع تراکتوری شدن آل کثیر

به گزارش "ورزش‌سه"، عیسی آل کثیر مهاجم تیم نفت تهران گزینه اصلی تراکتورسازی برای ترمیم خط حمله است. در این شرایط تراکتوری ها با آل کثیر به توافق نهایی رسیدند؛ اما مشکلات اداری مانع سر گرفتن این انتقال شده است.


محمد جواد پاینده مدیررسانه ای تراکتورسازی در این خصوص گفت: «ما با عیسی آل کثیر به توافق قطعی رسیدیم و حتی موافقت فسخ قرارداد ایشان را هم از مدیرعامل باشگاه نفت تهران دریافت کرده ایم ، حتی این آمادگی را داشتیم که در اولین روز نقل و انتقالات با این بازیکن قرارداد امضا کنیم؛ اما در حال حاضر امضای مدیرعامل باشگاه نفت را قانونی نمی دانند و اجازه جدایی به بازیکنان این تیم نمی دهند.»


وی افزود: «در همه روزهای گذشته تمامی راه های قانونی ممکن را پیگیری کرده ایم و هیچ مشکل یا اختلاف نظری بین باشگاه و خود بازیکن وجود ندارد؛ اما موانع قانونی به این بازیکن اجازه جدایی نداده و حتی فرد جدیدی به عنوان متولی یا مسئول باشگاه نفت معرفی نشده که بتوانیم برای جذب این بازیکن با فرد دیگری وارد مذاکره شویم. موافقت مدیرعامل باشگاه مبدا هم برای جدایی بازیکن معتبر نیست. در این شرایط چطور می توانیم آل کثیر را به خدمت بگیریم؟»

دیدگاه‌ها