کد خبر : 1484338 | 09 دی 1396 ساعت 13:53 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن؛ بازهم قاسم، باز هم رجب!

حضور قاسم حدادی فر از نیمه دوم دیدار ذوب آهن مقابل گسترش فولاد منجر به بازی رو به جلو و هجومی این تیم شد و عملا این بازیکن نبض تیمش را به دست گرفت.

ذوب آهن؛ بازهم قاسم، باز هم رجب!

به گزارش "ورزش سه"، اولین تعویضی ذوب آهن در دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد قاسم حدادی فر بود. بازیکنی که به خوبی مدیریت بازی را به دست گرفت و فراتر از انتظار ظاهر شد. شاید بعد از مصدومیت نابهنگام حدادی فر در ابتدای فصل کسی فکرش را نمی کرد این بازیکن از ابتدای نیم فصل دوم بتواند برای سبزپوشان به میدان برود ولی با حضور او ذوب آهن جانی دوباره گرفت.


قاسم از ابتدای نیمه دوم بازی با پاسهای مطمئن و دقیق خود باعث شد ذوب آهن عملا سوار بازی باشد و بتواند خودش را به حریف تبریزی دیکته کند. فشارهای ذوب آهن و در پی آن حضور مهدی رجب زاده در زمین که با ارسال فوق العاده اش از روی نقطه کرنر همراه شد، باعث به نتیجه رسیدن حملات سبزهای اصفهانی شد.


ذوب آهن با وجود اینکه رجب زاده و حدادی فر پا به سن گذاشته اند، همچنان آنها را به عنوان ستاره هایی تعیین کننده در زمین دارد که حضورشان مترادف با ارتقای کیفیت و نتیجه گیری این تیم است. رجب زاده در بازی با نفت تهران هم با کرنری زیبا و ضربه سر سوارز تیمش را از بحران نتیجه نجات داده بود.

 

 

دیدگاه‌ها