کد خبر : 1494432 | 10 دی 1396 ساعت 00:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین یوونتوس در خانه ورونا

یوونتوس در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 ورونا را شکست بدهد و فاصله با ناپولی را بار دیگر به یک امتیاز برساند.

پیروزی شیرین یوونتوس در خانه ورونا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا یوونتوسی ها با گل بلیز ماتوئیدی پیش افتادند؛ اما مارتین کاسرس با باز کردن دروازه تیم سابقش، در ابتدای نیمه دوم کار را به تساوی کشید. ولی پائولو دیبالا توانست در فاصله 6 دقیقه، دو بار دروازه حریف را باز کند و یوونتوسی ها را به سه امتیاز این دیدار برساند.

 

بازیکنان یوونتوس بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که بلیز ماتوئیدی حساب کار را 1-0 کرد. ابتدا این گونسالو ایگواین بود که با یک شوت دیدنی، تیر دروازه ورونا را به لرزه درآورد و پس از آن، ماتوئیدی توپ برگشتی را با ضربه ای نه چندان محکم تبدیل به گل کرد.

 

1273226

 

حملات یوونتوس بعد از این گل هم ادامه داشت و پس از اینکه این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، چیزی نمانده بود که در دقیقه 19، دروازه ورونا برای بار دوم باز شود؛ اما ایگواین از این موقعیت هم نتوانست استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم تا اندازه ای پیش کشید؛ اما موقعیت خاصی روی دروازه یووه ایجاد نشد. در دقیقه 39، ایگواین روی پاس الکس ساندرو، صاحب یک موقعیت خوب شد؛ اما از این فرصت هم نتوانست استفاده کند. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به سود یووه به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. تا اینکه در دقیقه 59، ورونا به گل تساوی رسید. روی یک اشتباه در خط میانی یووه بود که مارتین کاسرس پشت محوطه جریمه بیانکونری صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، حساب کار را 1-1 کرد.

 

یوونتوسی ها که برتری شان را از دست رفته می دیدند، بعد از این گل حملات شان را از سر گرفتند و سرانجام در دقیقه 72 به گل برتری رسیدند. روی حرکت خوب لیششتاینر از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که پائولو دیبالا با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

در حالی که تیم میزبان به دنبال زدن گل تساوی بود، یوونتوس در دقیقه 77 به گل سوم رسید. دیبالا که این بار پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک حرکت تماشایی و عبور از چند بازیکن حریف، با ضربه پای راست، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

برتری یوونتوس در دقایق پایانی هم ادامه داشت و این تیم به یک گل دیگر هم رسید؛ اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به سود یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها