کد خبر : 1494552 | 10 دی 1396 ساعت 16:59 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندو دپورتیوو

فرمالن: هیچ ترسی از رونالدو نداشتم

توماس فرمالن، مدافع بلژیکی بارسلونا پس از مدت ها و به دلیل مصدومیت اومتیتی فرصت یافته تا برای آبی اناری ها به صورت ثابت به میدان برود.

فرمالن: هیچ ترسی از رونالدو نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، فرمالن سال 2014 از آرسنال به بارسا پیوست ولی به دلیل مصدومیت یک سال خانه نشین بود. او سال دوم حضورش در بارسا توانست چند بازی برای این تیم انجام دهد و فصل 17-2016 به صورت قرضی راهی رم شد.

فرمالن پس از حضور قرضی در رم به بارسا بازگشت و حالا به مدافع ثابت این تیم تبدیل شده است.

 

 

1245089

 

 

او که هفته گذشته برای اولین بار در ال کلاسیکو به میدان رفت و در زمین رئال بسیار هم خوش درخشید، به موندودپورتیوو گفت:« بسیار خوشحالم که پس از مدت ها در ترکیب اصلی به میدان می روم. فکر می کنم مزد صبوری هایم را گرفته ام.

بازی در ال کلاسیکو که بزرگترین رقابت باشگاهی در دنیاست، برایم ارزش فراوانی داشت. به خصوص اینکه 0-3 هم در خانه حریف برنده از زمین خارج بشوی. هرگز آن بازی را فراموش نخواهم کرد.

ترس از رونالدو؟ این اولین بار نبود که مقابل او به میدان می رفتم. قبلا در بازی پرتغال و بلژیک این تجربه را داشتم. فکر نمی کنم ترس واژه مناسبی در فوتبال باشد. من نه از رونالدو و نه از هیچ مهاجمی نمی ترسم؛ ولی لازم است که همیشه از توانایی های مهاجمان روبرویت آگاه باشی و به آنها احترام بگذاری.»

 

دیدگاه‌ها