کد خبر : 1494636 | 11 دی 1396 ساعت 08:32 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برنلی - لیورپول

دو تیم برنلی و لیورپول، امروز در ورزشگاه ترف مور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی برنلی - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با کسب 41 امتیاز از 21 بازی خود، در رده چهارم جدول قرار گرفته و در مجموع عملکرد خوبی تا به اینجا داشته است. آنها با رده دوم جدول که چلسی است، 4 امتیاز اختلاف دارند و فاصله ای 3 امتیازی با تیم رده پنجم یعنی آرسنال پیدا کرده اند. شاگردان کلوپ که می‌دانند شانسی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر نخواهند داشت، سعی می‌کنند جایگاه خود در بین 4 تیم برتر را حفظ کرده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگند. لک لک ها در 6  بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند و شرایط نسبتا خوبی دارند.

 

 

1273188

 

 

در آن سو برنلی نیز تا به اینجا توانسته نتایج درخشانی کسب کند و فراتر از انتظارات ظاهر شود. آنها تا به اینجا کار، 34 امتیاز به دست آورده اند و در رده هفتم جدول قرار گرفته اند.  هفته گذشته نیز آنها توانستند مقابل منچستریونایتد به تساوی دست پیدا کنند و انگیزه بالایی برای تقابل با لیورپول دارند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای لیورپول، 1 تساوی و 1 پیروزی برای برنلی حاصل شده است.کلوپ در این دیدار، باگدان، کلاین، مورنو و هندرسون را در اختیار نخواهد داشت و حضور استاریج، گروییچ و صلاح هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1273384

دیدگاه‌ها