کد خبر : 1494682 | 11 دی 1396 ساعت 12:10 | 113.2K بازدید | 3 دیدگاه

هواداران علیه آقای گل شدند

مهدی طارمی در رویای ژانویه رویایی (عکس)

بعد از دو فصل ناکامی در ترانسفر به فوتبال خارج از کشور، اینبار طارمی تصمیم قطعی خود را برای خروج از این تیم گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ نام مهدی طارمی را به دنبال محرومیت از پنجره نقل و انتقالات به عنوان یکی از بازیکنان مدنظر خود به باشگاه اعلام کرده بود، این بازیکن با ارسال نامه‌ای به مسئولان این تیم از تصمیم قطعی خود برای خروج از تیم در ژانویه به مقصد اروپایی خبر داد.


طارمی که تاکنون چند خیز ناکام برای جدایی از پرسپولیس و حضور در تیم‌های اروپایی داشته و از دیناموزاگرب، ریزه اسپور، پانیونیوس و ... به عنوان مقصدهای او نام برده می‌شد در نهایت در جمع سرخپوشان باقی ماند. با این حال عواقب قرارداد ناقص با ریزه اسپور باعث محرومیت 4 ماهه او شد و او در شرایطی در بهمن ماه به پایان این حکم خواهد رسید که به باشگاه اعلام کرده قصد تمدید قرارداد ندارد و به دنبال جدایی و حضور در فوتبال اروپاست.


با این حال مهدی طارمی بار دیگر در چالش با هواداران پرسپولیس دچار شده است؛ اعلام قطعی جدایی او از پرسپولیس واکنش‌های تندی از سوی هواداران در پی داشته و آنها علیرغم توصیه برانکو ایوانکوویچ که معتقد است مهاجم اول سه فصل اخیر تیمش تاوان اشتباهش در قرارداد با ریزه اسپور را داده، معتقدند طارمی با توجه به سهیم بودن در محرومیت این باشگاه نباید اولین بازیکنی باشد که بنا به منافع شخصی تصمیم بر جدایی از باشگاه بگیرد. طارمی که به دلیل عبور از قراردادش با ریزه اسپور باشگاه را به دردسر بزرگی انداخته و چندی پیش سرپرست جدید باشگاه برای تفاهم با طرف ترکیه‌ای حتی دست یاری به رجال سیاسی نیز دراز کرده بود و در نهایت توانست جریمه مالی سنگین مربوط به این قرارداد را فیصله دهد، اکنون در شرایطی که باشگاه چالش وفاداری بازیکنان را به عنوان بزرگترین شانس خود برای عبور از دو محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی می‌بیند به عنوان اولین فردی بود که داعیه جدایی‌اش را سر داد.


طارمی اکنون به دنبال این است تا طلسم حضور در تیم‌های اروپایی را بعد از دو فصل بشکند و در این راه او باید همانند گذشته بار دیگر مقابل هواداران خشمگین تیمش بابت رفتارهایش بایستد. رفتارهایی که طی زمان حضورش در این تیم باعث شده تا علیرغم شرایط فنی فوق العاده‌ای که پشت سر گذاشته، همواره به سد محکمی در رابطه بین او و فن‌ها تبدیل شود. با این حال با روحیاتی که او طی مدت اخیر از خود به نمایش گذاشته، بعید است این اعلام تنفر مجدد از سوی هواداران بابت تصمیمش مانع از رویایی که برای ژانویه در ذهنش دارد، بگذرد.


با این حال سرخپوشان در مسابقات داخلی تاکنون توانسته‌اند به اهدافی که مدنظرشان بوده دست یابند؛ اما مطمئنا در لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به قدرت رقبا و همچنین محرومیت این تیم، خروج ستاره‌ها می‌تواند کار برانکو و تیمش را سخت‌تر کند و طارمی که در فصل گذشته یکی از مهره‌های تاثیرگذار آنها در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شد آنها را با خلا بزرگی مواجه می‌کند.


پرسپولیس در حال حاضر تنها علی علیپور و گادوین منشا را به عنوان مهاجم در اختیار دارد و این دو بازیکن علیرغم موفقیت‌هایی که در رقابت‌های داخلی داشته‌اند، هنوز نتوانسته‌اند خلا بزرگ هجومی سرخ‌ها را برطرف کنند. با این حال هواداران پرسپولیس همچنان امیدوارند در اتفاقی که برای محرومیت باشگاه در نقل و انتقالات رخ داده و یک پای آن مهدی طارمی قرار دارد، او سردمدار وفاداری به باشگاه لقب می‌گرفت؛ موضوعی که پیش از این حمیدرضا گرشاسبی بعد از توفیق در دریافت موافقت باشگاه ریزه اسپور، اعلام کرده بود مهدی طارمی نیز موافقت خود برای تمدید و همکاری با باشگاه برای جبران این اتفاق را اعلام کرده و البته اکنون تصمیم جدیدی خلاف آن را برانکو ایوانکوویچ با توجه به نامه رسمی این بازیکن برای جدایی به هواداران داد.

 

عکاس: مهدی ریاضتی

 

1273407

 

1273406

 

1273404

 

1273405

دیدگاه‌ها