کد خبر : 1494796 | 11 دی 1396 ساعت 19:32 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای موفقیت در اولین بازی دور برگشت

برپایی اردوی خونه به خونه در تهران

نماینده بابلی در لیگ دسته اول، امروز راهی تهران شد تا با برپایی اردوی تدارکاتی پنج روزه خود را آماده دیدار هفته هجدهم لیگ کند.

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل که پس از حضور جواد نکونام موفق شد نتایج خوبی در بازی های لیگ دسته اول به دست بیاورد امروز آخرین تمرین خود را پیش از برگزاری بازی های هفته هجدهم در بابل به انجام رساند و راهی تهران شد تا با برپایی اردویی پنج روزه در پایتخت خود را آماده دیدار حساس برابر مس رفسنجان کند.


خونه به خونه ای ها که پیش از این موفق شدند خود را به عنوان یکی از چهار تیم پایانی جام حذفی معرفی کنند به دنبال این هستند تا با ادامه بازی های خوب خود در این جام به شگفتی ادامه داده و در نهایت خود را به صدر تیم های حاضر در این مسابقات برسانند. آنها در جریان بازی های لیگ دسته اول نیز هفته های اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشتند و تا رده پنجم جدول رده بندی صعود کردند تا امید خود را برای حضور در لیگ برتر حفظ کنند.

 

1273480

 

1273479


بابلی ها از بازی های هفته اول دور برگشت روز یکشنبه در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر خواهند رفت. در رابطه با خونه به خونه پیش از این عنوان می شد این تیم برای برپایی اردوی خود راهی کیش خواهد شد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و آنها رای به حضور در تهران دادند.

دیدگاه‌ها