کد خبر : 1495142 | 13 دی 1396 ساعت 13:01 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله ما با سپاهان هرگز 4گل نبود

گردان: زودتر از 4هفته برمی‌گردم

دروازه‌بان پدیده خراسان گفت: با وجود اینکه پزشکان معتقدند 4هفته زمان برای بهبود نیاز دارم؛ اما با تلاش بیشتر زودتر به ترکیب تیمم بازخواهم گشت.

گردان: زودتر از 4هفته برمی‌گردم

شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: دقایقی قبل از اینکه گرم کردن تمام شود و به رختکن برویم بنا به روال همیشه اقدام به زدن شوت بلند کردم که تا آمدم شوت بزنم پشت پایم احساس درد کردم و متاسفانه تا امروز این درد باقی مانده است.

 

وی که برای درمان پای خود به تهران آمده، افزود: از پایم عکس گرفتم که متاسفانه کشیدگی دوقلو برایم پیش آمده و دکتر می‌گوید که چهار هفته‌ برای بهبود آن به انجام فیزیوتراپی و زمان نیاز دارم اما فکر می‌کنم با انگیزه‌ای که دارم با قدرت و سرعت مراحل درمانی‌ام را تا جایی که بشود سریعتر دنبال می‌کنم تا زودتر از این‌ها برگردم.

 

دروازه بان پدیده در خصوص بازی تیمش با سپاهان نیز متذکر شد: اتفاق خاصی نیفتاده است، ما نیم فصل اول را خوب به پایان بردیم و در شروع نیم فصل دوم هم در بازی‌ای که می‌توانستیم پیکان را ببریم نشد که برنده باشیم. بازی با سپاهان هم آن طور که می‌خواستیم نشد چراکه آنها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و ما نتوانستیم شرایط خوب خود را در این بازی حفظ کنیم.

 

گردان با بیان اینکه اختلاف پدیده و سپاهان به لحاظ فوتبالی 4 گل نیست، تصریح کرد: دیدید که بالعکس این ماجرا در بازی رفت افتاد و ما هم 4 گل زدیم و این هفته بچه‌های ما ثابت خواهند کرد که نتیجه بازی با سپاهان یک اتفاق بوده است.

دیدگاه‌ها