کد خبر : 1495196 | 13 دی 1396 ساعت 17:02 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفتی ها فردا دست به جیب می شوند

دوپینگ مالی شاگردان افاضلی برای بازی با پرسپولیس

تیم نفت تهران بعد از تغییر و تحولی که داشت، روز جمعه در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس قرار میگیرد. این در حالی است که تیم نفت در حال حاضر فقط کادر فنی خود را می شناسد و بقیه ارکان این تیم مشخص نشده است.

دوپینگ مالی شاگردان افاضلی برای بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه " سمیعی  مدیرعامل باشگاه در رابطه با انتخاب سرپرست تیم نفت در بازی با پرسپولیس، گفت: در بازی با پرسپولیس، کادر فنی به صورت موقت کار سرپرستی را خواهد کرد. مجموعه باشگاه هفته آینده و بعد از بازی با پرسپولیس سرپرست و مدیر ورزشی تیم را انتخاب خواهد کرد. ما تازه در فوتبال حضور یافته ایم و با بررسی همه جوانب، تمام مدیران باشگاه را انتخاب خواهیم کرد.


سمیعی در مورد پرداختی به بازیکنان تا قبل از بازی پرسپولیس، گفت: ما تا فردا قطعا به بازیکنان خود پرداختی خواهیم داشت تا با روحیه مضاعف به مصاف تیم پرسپولیس بروند. در مورد طلب های گذشته هم فعلا مدارک و قرارداد ها در اختیار ما قرار نگرفته است. ما منتظر هستیم تمام قرارداد ها به دستمان برسد و بعد از آن با بررسی تمام موارد و طبق تعهدی که داریم، به مسئله طلبکاران ورود خواهیم کرد.


وی در رابطه با بازی تیمشان مقابل پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس در اولین گام خواهیم داشت و امیدوار هستم اتفاقات به نفع ما باشد و هر چه که خیر هست، اتفاق بیافتد.

 

دیدگاه‌ها