کد خبر : 1495216 | 13 دی 1396 ساعت 18:37 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

جمعه پرهیجان و شنبه پرخبر در تبریز

بررسی احتمالات نیمکت تراکتور بعد از بازی استقلال

در صورتی که تراکتورسازی مقابل استقلال نتیجه مطلوبی کسب نکند، احتمالا شاهد تغییراتی روی نیمکت تیم تبریزی خواهیم بود؛ شاید تا شنبه سرمربی جدید این تیم مشخص شود.

بررسی احتمالات نیمکت تراکتور بعد از بازی استقلال

به گزارش ورزش سه، اگرچه در نیم فصل اول با توجه به مشکلاتی که تراکتورسازی در امر کمبود بازیکن داشت، انتظار زیادی از این تیم نمی‌رفت و هواداران نیز با هر نتیجه‌ای حمایت می‌کردند؛ اما اکنون شرایط فرق می‌کند. تراکتورسازان با باز شدن پنجره زمستانی‌شان در نقل و انتقالات نیم فصل تاکنون 8 بازیکن جدید به جمع نفرات‌شان اضافه کردند و همین مساله باعث شده تا هواداران و مدیران باشگاه انتظارات زیادی داشته باشند. از سوی دیگر در هفته های گذشته اتفاقاتی رخ داده که باعث دلسردی هواداران شده و شاید به قیمت جدایی یحیی گل‌محمدی تمام شود.


شکست در جام حذفی مقابل استقلال خوزستان و کنار رفتن از این مسابقات جرقه ناراحتی را در ذهن تراکتوری‌ها زد. اگرچه برد مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر تا حدی فضا را برگرداند؛ اما شکست مقابل پرسپولیس همه چیز را برهم زد. ناکامی در مسابقه هفته هفدهم که همراه با حاشیه‌های زیادی هم بود و البته تراکتورسازی بازی خوبی انجام نداد، برای یحیی گل‌محمدی گران تمام شد. حرف‌هایی که سرمربی تراکتور درباره هواداران پرسپولیس زد هم باعث ناراحتی هواداران و مدیرعامل باشگاه شد. در نهایت کار به جایی رسید که 20 درصد از قرارداد گل‌محمدی به عنوان جریمه کسر شد و اختلافاتی میان مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی شکل بگیرد.


در این شرایط گفته می‌شود بازی تراکتورسازی و استقلال آخرین فرصت یحیی گل‌محمدی برای کسب نتیجه مطلوب است وگرنه شاید شاهد تغییراتی روی نیمکت تیم تبریزی باشیم. با توجه به مصاحبه‌ای که گل‌محمدی علیه مدیرعامل انجام داد حتی شایعه شده اگر تراکتورسازی مقابل استقلال پیروز شود هم او قصد استعفا دارد؛ اما هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.
چیزی که مسلم است شکست تراکتور مقابل استقلال می‌تواند وضعیت سختی را برای گل‌محمدی رقم بزند. او حتی اگر خودش هم نخواهد استعفا دهد، در جلسه‌ هیات‌مدیره تراکتورسازی شاید اتفاقاتی رقم بخورد که منجر به برکناری این مربی شود.


از این رو گزینه‌هایی نیز برای جایگزینی گل‌محمدی مطرح شده است. نام 4 مربی بزرگ و شناخته‌شده در این بین شنیده می‌شود. یکی از آن ها مصطفی دنیزلی سرمربی ترک‌تبار است که در پاس تهران سابقه کار کردن با آجورلو را دارد و شاید بار دیگر راهی ایران شود.


در بین گزینه‌های ایرانی نیز نام جواد نکونام، فراز کمالوند و رسول خطیبی شنیده می‌شود.


جواد نکونام امروز درباره شایعه حضورش در تراکتورسازی گفت: « صحبتی از سوی تراکتورسازی با من نشده است. تبریز پتانسیل بالایی از نظر تماشاچی و علاقه مندی به فوتبال دارد و می دانیم شرایط آنجا چطور است. آنها روی تیم شان تعصب دارند. قبل از فصل وقتی با من صحبت شد، واقعا دوست داشتم آنجا بروم؛ اما در این لحظه هیچ صحبتی با من نشده و تمرکزم روی خونه به خونه است و دوست دارم با این تیم موفق شوم.» این در حالی است که نکونام در خونه به خونه شرایط خوبی دارد و بعید است در این مقطع قصد جدایی داشته باشد.


از سوی دیگر فراز کمالوند هم با وجود مشکلات فراوانی که صنعت نفت آبادان دارد فعلا در این تیم به کارش ادامه می‌دهد؛ اما با توجه به محبوبیتی که نزد هواداران تراکتورسازی دارد، می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای این تیم باشد.


گزینه بعدی نیز رسول خطیبی است؛ سرمربی جوانی که در تراکتورسازی دوران موفقی داشت و به دلیل اختلاف با مدیران وقت باشگاه از سمتش برکنار شد. خطیبی چندی قبل از ماشین سازی جدا شد و حالا نامش برای حضور در تراکتورسازی شنیده می‌شود. خطیبی فعلا در بین گزینه‌های موجود تراکتورسازی تنها مربی است که تیم ندارد و شاید شرایط برای بازگشتش مهیا شود.

 

دیدگاه‌ها