کد خبر : 1494652 | 11 دی 1396 ساعت 10:10 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

اولتیماتومی که محترمانه به گل محمدی داده شد

شیشه عمر یحیی در گروی برد مقابل استقلال

سرمربی تیم تراکتورسازی خوب می داند در صورت پیروز نشدن مقابل استقلال روزهای خوبی در انتظارش نخواهد بود.

شیشه عمر یحیی در گروی برد مقابل استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس موجی از اعتراض ها از سوی هواداران تیم تبریزی به سمت یحیی گل محمدی رفت؛ هواداران تراکتورسازی از نحوه بازی تیم خود راضی نیستند و در فضای مجازی نسبت به عملکرد گل محمدی و تیم گلایه کردند. آنها همچنین از مدیرعامل باشگاه نیز ناراحتند و معتقد هستند آجورلو آنطور که باید نتوانسته تیم را مدیریت کند و بازیکنان مورد نیاز در خط حمله و دفاع را به خدمت بگیرد.


از این رو روز گذشته سایت باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای شوک آور روی خروجی خود قرار داد که حکایت از جریمه 20 درصدی گل محمدی به دلیل نتایج ضعیف و البته تحقیر تراکتورسازی در مصاحبه خود داشت. در حالی که گل محمدی هنوز هیچ واکنشی به این مساله نشان نداده؛ اما به نظر می رسد این جریمه اولتیماتومی از سوی مدیریت باشگاه باشد. اولتیماتومی که به صورت محترمانه و در خفا به گل محمدی داده شده تا در بازی با استقلال نتیجه مطلوبی کسب شود.


در خط آخر این اطلاعیه آمده است: «انتظار می‌رود در هفته‌های آینده تحول مثبتی در روند حرکتی تیم ایجاد و با کسب نتایج مناسب ضمن جبران نتایج ضعیف هفته‌های گذشته سهمیه حضور در مسابقات آسیایی کسب شود.»


از این چند جمله چنین برمی آید که مسئولان تراکتورسازی از تیم خود مقابل استقلال در بازی روز جمعه برد می خواهند. در چنین شرایطی اگر تراکتورسازی با هدایت یحیی گل محمدی نتواند مقابل استقلال به برتری برسد، روزهای خوبی در انتظار این مربی جوان نخواهد بود.


بی تردید در صورتی که این مساله محقق نشود، شاهد ایجاد تغییراتی در تراکتورسازی خواهیم بود و چه بسا این تغییرات به سرمربی تیم برسد و باعث جدایی گل محمدی شود.


در این شرایط شنیده هایی درباره مذاکره باشگاه با چند گزینه نیز وجود دارد؛ از جواد نکونام گرفته تا مصطفی دنیزلی مربیانی هستند که نامشان برای حضور در تراکتورسازی شنیده می شود.


باید منتظر ماند و دید در بازی تراکتورسازی و استقلال چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؛ آیا گل محمدی می تواند با برد مقابل استقلال شرایط تیمش را بهبود ببخشد؟

 

دیدگاه‌ها