کد خبر : 1495224 | 13 دی 1396 ساعت 20:12 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مبهم سرمربی بارسا به انتقال احتمالی کوتینیو

ارنستو والورده، پاسخ مبهمی در مورد شایعات انتقال فیلیپ کوتینیو به بارسلونا داد.

واکنش مبهم سرمربی بارسا به انتقال احتمالی کوتینیو

 

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی سال 2018 فردا بارسلونا در کوپا دل ری به مصاف سلتاویگو می رود و والورده به تشریح شرایط تیمش پرداخته است.

 

شرایط عثمان دمبله: "در ماه ژانویه بازی های زیادی پیش روی بارسا نیست و خبر ریکاوری دمبله برای ما بسیار خوشحال کننده بوده، زیرا هنگامیکه که او در حال تطبیق یافتن با شرایط بازی کردن برای بارسلونا بود، مصدوم شد. دمبله بازیکن مهمی برای ماست که از ژانویه قادر به استفاده از او هستیم."

 

1258206

 

شرایط مسی و سوارز: "آنها دیروز تازه به بارسلون بازگشته اند و امکان استراحت دادن به آنها وجود دارد. من هرگز علاقه ای به ریسک کردن در مورد احتمال مصدومیت بازیکنانم ندارم."

 

دیدار برابر سلتاویگو: "بارسلونا 3 سال پیاپی است فاتح کوپا دل ری می شود که این باعث خوشحالی هواداران شده است. رسیدن به فینال انگیزه ماست و راه درازی تا آن باقی مانده، اما هدف ما حرکت رو به جلوست. دیدار برابر سلتا مسابقه بین 2 تیم بزرگ است و آنها از بدترین قرعه هایی بودند که می توانست در کوپا نصیب ما شود."

 

تقویم لیگ برتر انگلیس: "من می دانم که بازی های زیادی در این مقطع آنجا برگزار می شود، اما هرگز آن را تجربه نکرده ام و باید دید آیا این روند در لیگ قهرمانان روی تیم های این کشور تاثیر می گذارد یا خیر."

 

1210418

 

اخبار انتقال کوتینیو: "او اگرچه بازیکن باکیفیتی است، اما برای تیم دیگری بازی می کند و ما نمی دانیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ اما بیشترین چیزی که برای من اهمیت دارد شرایط بازیکنان فعلی بارسلوناست. صحبت دیگری در مورد کوتینیو ندارم، زیرا او عضو باشگاه دیگری است.

دیدگاه‌ها