کد خبر : 1495392 | 14 دی 1396 ساعت 18:32 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضا عنایتی بدون باخت در نیم‌فصل دوم

سرمربی سیاه جامگان در چهارمین تجربه سرمربیگری اش با تساوی یک بر یک فولاد را در اهواز متوقف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان در دقیقه 92 با گل محمدمهدی عسگری از شکست مقابل فولاد گریخت تا رکورد نباختن های عنایتی در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد. عنایتی که از هفته پانزدهم هدایت این تیم مشهدی را بر عهده گرفته تنها در یک دیدار مقابل پارس جنوبی جم بازی را باخته است آن هم با گل پنالتی در دقیقه 96 !


سیاه جامگان با آغاز نیم فصل دوم روند بازی خوبش را ادامه داد و در این سه هفته نیز بازی تماشاگرپسند آنها توام با نتیجه بوده است. شاگردان عنایتی در هفته اول دور برگشت با تساوی بدون گل امیر قلعه نوئی و ذوب آهن را در اصفهان متوقف کردند و در بازی بعد سپیدرود رشت را با دو گل یونس شاکری با شکست بدرقه نمودند. آنها امروز و در دیدار هفته هجدهم خود نیز فولاد را متوقف کردند.


سیاه جامگانی ها که رضا شربتی، روح الله سیف اللهی و محمدرضا خرسندنیا را از دست داد، با جذب نفراتی همچون حنیف عمران زاده، فرزاد زامهران و حسین بهرامی سعی در تقویت تیم خود داشته اند. نکته قابل توجه شاگردان عنایتی در این 4 بازی تغییر روش بازی آنهاست. بازیکنان این تیم با دوندگی زیاد و ارائه بازی درگیرانه سعی در تخریب بازی حریف دارند و هرگاه صاحب توپ می شوند نیز با حرکت وینگرهای سرعتی خود به سد دفاعی تیم مقابل نفوذ می کنند. نظم تیمی و افزایش تعداد پاس های صحیح و کاهش اشتباهات فردی در تیم باعث شده، این تیم مشهدی روند رو به رشدی را در پیش بگیرد.


به هرحال باید منتظر ماند و دید عنایتی در اولین تجربه سرمربیگری خود در نهایت چه خواهد کرد و آیا می تواند این تیم را از منطقه خطر نجات دهد یا خیر؟

 

 

 

 

عکس : سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها