کد خبر : 1495472 | 15 دی 1396 ساعت 02:15 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: 0-3 هم تضمینی برای صعود نیست!

رئال امشب در زمین نومانسیا موفق شد با سه گل پیروز شود و تقریبا کار صعود خود به یک چهارم نهایی کوپا دل ری را قطعی کند.

زیدان: 0-3 هم تضمینی برای صعود نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دو پنالتی روی لوکاس که ایسکو و بیل آنها را به گل تبدیل کردند و نیز گل دقیقه 92 مایورال، برتری قاطعانه رئال را در زمین نومانسیا به ثبت رساند هرچند که میزبان از اواسط نیمه دوم ده نفره شده بود و یکی دو فرصت خوب هم برای گلزنی خلق کرد.

 

 

1274041

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« نتیجه خوبی کسب کردیم؛ چون نومانسیا با اینکه در دسته پایین تر حضور دارد؛ ولی تیم بسیار خوبی است و بازی خوبی هم امشب انجام داد. برای ما این نتیجه خوبی بود.

کسب برتری 0-3 در زمین حریف اصلا کار ساده ای نیست و به همین خاطر خوشحالم. نیمه دوم برای دقایقی تحت فشار حریف بودیم ولی پس از ده نفره شدن نومانسیا همه چیز راحت تر دنبال شد. از نمایش شاگردانم کاملا راضی هستم ولی معتقدم هنوز کار صعود ما تمام نشده و باید بازی برگشت را هم جدی بگیریم.»

 

 

1274042

 

 

بازگشت بیل:« هدف ما این بود که در این بازی او در شرایط مسابقه قرار بگیرد. شروع بازی مهم بود و یک ساعت خوب را پشت سر گذاشت. خوشبختانه یک گل زد و بدون اینکه مشکلی پیش بیاید از زمین خارج شد.  هدف این است که بیل رفته رفته به شرایط 90 دقیقه بازی برسد. همه چیز در مورد او به خوبی پیش می رود.»

 

جذب کپا(گلر بیلبائو):« اطلاعاتی در این زمینه ندارم و چیزی نمی توانم بگویم.»

 

گلزنی مایورال:« بورخا در رئال بازیکن مهمی است و هر زمانی هم که به میدان می رود، خوش می درخشد. از بازی او راضی ام و به خاطر گلی که به ثمر رساند نیز خوشحال هستم.»

 

دیدگاه‌ها