کد خبر : 1495582 | 15 دی 1396 ساعت 17:59 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

به بازی خوب امتیاز نمی دهند

علی کریمی: فوتبال روی بی‌رحم خود را نشان داد

علی کریمی در اولین روز سرمربیگری خود در تیم سپیدرود از بی رحمی دنیای فوتبال گفت و معتقد بود این تیم می توانست در نیمه دوم به گل برسد.

علی کریمی: فوتبال روی بی‌رحم خود را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار برابر گسترش فولاد گفت:  امروز روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم. به خصوص در نیمه دوم ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. اما با بدشانسی آنها را از دست دادیم.


او ادامه داد: گل‌هایی هم که خوردیم روی اشتباهات فردی بود که در فوتبال نرمال است و باید بیشتر تمرین کنیم تا کمتر اشتباه کنیم.


کریمی در رابطه با بازیکنان تیم خود گفت: از بازیکنانم راضی هستم و خودم چنین انتظاری نداشتم، چون تمام بازیکنانی که به زمین رفتند، تمام توان خود را گذاشتند. به گسترش فولاد هم بابت این برد و سه امتیازی که گرفت، تبریک می‌گویم.


سرمربی سپیدرودی ها در رابطه با جذب بازیکن جدید برای این تیم گفت: بضاعت تیم همین است که داریم و باید دنبال آوردن بازیکنانی باشیم که به تیم ما کمک کنند. ما باید در ضربات آخر هم همانطور که گفتید بیشتر کار کنیم. امروز به خصوص در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی در 18 قدم داشتیم که استفاده نکردیم.


او در ادامه گفت: ما امروز نتیجه را باختیم؛ اما بازی را بردیم و کسی که فوتبال را دنبال می‌کند امروز بازی خوب ما را دیده است. هر چند ما موقعیت‌های خود را از دست دادیم و در نیمه دوم، بازی روی یک دروازه بود؛ اما در فوتبال به بازی خوب و موقعیت امتیاز نمی‌دهند و ما برای اینکه بتوانیم امتیاز بگیریم باید از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

 

کریمی درباره عملکرد بازیکنان سپیدرود و نفراتی که جذب این تیم شدند گفت: من خیلی به این بازیکنان امیدوارم. بازهم باید از آنها تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند. تمام تیم ما خوب بود، اما امروز محمدرضا مهدوی و محمد غلامی به عنوان بازیکنان جدید خیلی زحمت کشیدند، در جریان بازی بودند و به تیم انگیزه دادند. در همین چند تمرینی که حضور داشتند ما را مجاب کردند که انگیزه دارند تا در ترکیب قرار بگیرند و آنها در بازی خوب کار کردند. ما برای محمدرضا برنامه ویژه هم می‌گذاریم که به لحاظ بدنی بتواند بیشتر به ما کمک کند. من امروز چه از آنهایی که از ابتدا در زمین بودند و چه آنهایی که بعداً اضافه شدند، راضی هستم.


او درباره شرایط بازیکنان تیم و نفرات جایگزین گفت: ما خوب کار می‌کردیم و تیمی که خوب کار می‌کند، شاید نیاز به تعویض نداشته باشد. به لحاظ بدنی در شرایط خوبی نیستیم و باید خوب کار کنیم. هیچ تیمی شاید در ایران به صورت صددرصد آماده نباشد، اما همان 70، 80 درصد هم که باید خوب باشیم را باید کار کنیم تا به این وضعیت برسیم. همانطور که گفتم خوب پیش رفتیم و بازی خوبی انجام دادیم و جایی که نیاز بود تعویض هم کردیم. بازیکنان ما را امیدوار کردند و فقط برای بهتر شدن وضعیت بدنی باید بیشتر کار کنیم.


کریمی درباره آماده کردن بازیکنان سپیدرود برای این بازی گفت: قبل از بازی هم گفتم مالکیت و تعداد پاس زیاد ملاک برد نیست. در سه چهار روز گذشته کار خاصی نتوانستم بکنم و هرچه بازیکنان امروز گذاشتند، توان خودشان بود. در رختکن هم از آنها تشکر کردم. اگر از ابتدای فصل بازیکنان با همین توان بازی می‌کردند و فقط در بازی‌های خانگی امتیاز می‌گرفتیم نیاز نبود اکنون به این شکل به آب و آتش بزنیم. نه اینکه خدایی نکرده پیش از این بازیکنان کم کاری کرده باشند، اما امروز خیلی در زمین توان گذاشتند. بازیکنان ما امروز هر کاری کردند، هنر خودشان بود و من کار خاصی نکردم. اگر قسمت باشد و من در خدمت مردم خوب رشت باشم، تلاش خواهیم کرد تا تیم بهتری را در آینده تشکیل بدهیم.


سرمربی سپیدرود درباره تشویق های پیاپی هواداران سپیدرود گفت: یکی از مسائلی که باعث شد من به این تیم بیایم و مسئولیت قبول کنم، همین هواداران بودند. از قدیم و لیگ قدس که من 5، 6 سالم بود یادم می‌آید که هواداران سپیدرود همیشه از تیم‌شان حمایت می‌کردند. گفتم که من چند سالم بود تا فکر نکنید سن زیادی دارم، چون لیگ قدس خیلی قدیمی است. با این حال بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند و ما هم برنامه‌هایی در ادامه خواهیم داشت که بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها