کد خبر : 1495588 | 15 دی 1396 ساعت 18:09 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه امام رضا به تاریخ پیوست

مهاجری: با غیرت بچه ها نفت را بردیم

رضا مهاجری سرمربی پدیده بعد از دیدار سخت مقابل نفت آبادان و پیروزی مقابل این حریف سرسخت از غیرت و تعصب بازیکنانش تمجید کرد.

مهاجری: با غیرت بچه ها نفت را بردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، سرمربی پدیده حرف هایش را از اینجا آغاز کرد: روز سختی را داشتیم‌. بازی به شدت پرفشار و پر استرس بود. می‌شد با اختلاف گل بیشتری بازی را ببریم اما توپ‌ها وارد گل نشد. برتری یک بر صفر مقابل تیم باتجربه نفت خیلی شکننده است، باز هم خدا را شاکرم که دروازه تیمم بسته ماند و با یک پیروزی به کار خود در این هفته پایان دادیم.


داور باید مدیر باشد

مهاجری با انتقاد از نحوه داوری این مسابقه گفت: کارت نقل و نبات نیست، باید داور بازی را با کمک کارت مدیریت کند اما متاسفانه امروز شاهد چنین صحنه‌ای نبودیم. امیدوارم تیم داوری مسابقه فیلم بازی را ببینند. اگر ما اشتباه کردیم که ما را ببخشند اما اگر آنها اشتباه کردند کاش دقت‌شان را بالا ببرند. در بازی با سپاهان هم که دیدید چطور داور مسابقه آن اشتباهات را انجام داد.


ورزشگاه امام رضا به تاریخ پیوست

سرمربی تیم پدیده مشهد درباره کیفیت بد زمین چمن ثامن گفت: کل داشته مشهد همین زمین است. بازی‌های ما و مشکی‌پوشان و همچنین تمرینات ما روی همین زمین است. استادیوم امام رضا (ع) به تاریخ پیوست و مبارک کسانی باشد که آن را ساختند. با توجه به آغاز سرما و کیفیت زمین ثامن باید به دنبال فوتبال علی‌اصغری برویم. از ورزشگاه امام رضا (ع) هم برای موزه استفاده کنند.


کنایه به اکبر ایمانی

خریدهای نیم‌فصل پدیده در حال جواب دادن است، هزینه بسیار کمی کردیم اما هم صادقی و هم فاضلی خیلی خوب جواب داده‌اند. اکبر ایمانی رفته و این بازیکن هم علیرغم کیفیت فوق‌العاده‌اش با سخت‌گیری داور  مواجه شد و وی را برای بازی بعدی نداریم. از صادقی بسیار راضیم. صادقی امروز از روز اوج ایمانی هم بهتر بود.

دیدگاه‌ها