کد خبر : 1495784 | 16 دی 1396 ساعت 13:21 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرصتهای گلزنی بیشماری داشتیم

عباس‌زاده: مشکلات روحی مانع گلزنی‌ام بود

مهاجم گلزن تیم سایپا می گوید موقعیت های خوبی در دیدار برابر استقلال خوزستان داشتند و می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند که به دلیل بی دقتی اتفاق نیفتاد.

عباس‌زاده: مشکلات روحی مانع گلزنی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده در دیدار اخیر نارنجی پوشان موفق شد یکی از گل های تیم را به ثمر برساند و در جدول گلزنان 6 گله شود. او درباره حضور در دیدار اخیر سایپا و گلزنی برابر استقلال خوزستان گفت: یکی از دلایل گل نزدنم در هفته‌های گذشته ایجاد مشکلات روحی و خانوادگی بود که همین موضوع من را در امر گلزنی نگران کرده بود. از اینکه توانستم بعد از مدت‌ها برای سایپا گلزنی کنم خیلی خوشحالم.


او ادامه داد: مدتی است با مشکلات روحی روانی در شهرم روبه‌رو هستم که امیدوارم به زودی این موضوع حل شود و بتوانم با قدرت مقابل حریفان قرار بگیرم و هم پاس گل بدهم و هم گلزنی کنم تا شرمنده علی آقا نباشم.


مهاجم نارنجی پوشان در رابطه با نتیجه نگرفتن تیم سایپا در دیدارهای اخیر گفت: علت نتیجه‌نگرفتن سایپا طی هفته‌های گذشته فقط بدشانسی است. وگرنه علی آقا تیم جوان و خوبی را بسته‌اند و مشکلی از لحاظ بازیکن و تیم نداریم فقط گاهی اوقات بی‌دقتی یا اشتباهات فردی باعث  می‌شود که نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. امیدوارم این استارت پیروزی و نتیجه‌گیری در نیم فصل دوم تداوم پیدا کند و سایپا بتواند از شرایط بد خارج شود.

 

1246932


عباس زاده درباره پیروزی برابر استقلال خوزستان نیز گفت: ما موقعیت‌های خوبی مقابل استقلال‌خوزستان داشتیم و بچه‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. من دقیقه 60 وارد میدان شدم و پس از ورودم یک پاس خوب و سالم برای مهدی ترابی ارسال کردم و دقایقی نگذشت که گل سوم را هم به ثمر رساندم. ما فرصت گلزنی‌های بیشماری داشتیم ولی خب همین که بازی را با پیروزی پایان دادیم خیلی خوب شد.


او دررابطه با مسائل مالی تیم گفت: بیشتر باشگاه‌های لیگ‌برتری و فوتبال ایران مشکلات مالی دارند، باشگاه سایپا تا به حال 30 درصد به حساب ما واریز کرده و به ما قول 20 درصد در هفته‌های آینده را داده‌اند که امیدواریم هرچه زودتر این وعده محقق شود. اگرچه همه بچه‌ها با مشکلات مالی زندگی‌شان را می‌گذرانند ولی این را همه می‌دانیم که این مشکلات مالی در همه جا وجود دارد و ما باید صبور باشیم تا مشکلات مالی باشگاه حل شود.


مهاجم سایپا در پایان گفت: همانطور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم سایپا تیم خوبی دارد و می‌تواند دوباره به روزهای خوب ابتدای فصلش بازگردد. ضمن آنکه ما بازی‌های سختی روبه‌رویمان قرار دارد و همه تلاش می‌کنیم تا بازی‌های پیش رویمان را به بهترین نحو پشت سر بگذاریم.


سایپا تیم جوانی است و باید به این جوانان وقت داد تا نتیجه‌ای که مدنظرشان است را کسب کنند. امیدوارم تیم سایپا را در پایان فصل در بالای جدول ببینیم این تیم زحماتی زیادی می‌کشد و امیدوارم هرچه زودتر آنچه حقش را کسب کند. من برای علی آقا و سایپا همیشه آرزوی موفقیت داشته و دارم و دوست داشتم ایشان نتایج خوبی را کسب کند و امیدوارم در آینده این نتایج خوب ادامه‌دار شود.

دیدگاه‌ها