کد خبر : 1495859 | 16 دی 1396 ساعت 17:56 | 88.3K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی:

عدم حضور هواداران و محرومیت جپاروف را پیگیری می‌کنیم

سرپرست استقلال می گوید این باشگاه با شکایت به کمیته انضباطی پرونده جپاروف را پیگیری می کند.

عدم حضور هواداران و محرومیت جپاروف را پیگیری می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره دیدار این تیم با تراکتورسازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم برنده باشیم و دقایق آخر موقعیت خوب داشتیم تا برنده زمین را ترک کنیم. هر دو تیم موقعیت داشتند اما موقعیت ما بهتر بود. بچه های ما در جریان بازی خوب جنگیدند و دویدند. تراکتورسازی با همه وجود بازی کرد و تلاش کرد تا برنده باشد اما ما نیز نمایش خوبی داشتیم و سطح بالای فنی خود را نشان دادیم.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام و مصاحبه مسئول روابط عمومی هیات فوتبال تبریز ، افزود: ما در جلسه هماهنگی اعلام کردیم هوادار سازماندهی شده در تبریز و هیچ جای ایران نداریم و هواداران از شهرهای مختلف به صورت خود جوش می آیند تا استقلال را حمایت کنند. ما اعلام کردیم لیدرهای ما در ورزشگاه حضور خواهند داشتند که مسائل را هماهنگ کنند و به هیچ وجه اعلام نکردیم که هواداری در ورزشگاه نخواهیم داشت. در جلسه هماهنگی به همه حاضران اعلام کردیم لیدرهای ما از تهران به تبریز آمده اند و به ما گفتند مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

عبداللهی با اعلام این موضوع که لیدرهای استقلال نیز در جایگاه ویژه مستقر شدند، خاطر نشان کرد: با وساطت برخی، در اواسط بازی لیدرهای ما در جایگاه ویژه نشستند. کانون هواداران تراکتورسازی با ما همکاری کردند و در فرودگاه نیز استقبال خوبی داشتند. همه کمک کردند تا بازی خوبی برگزار شود اما 10 درصد قانونی را باید رعایت می کردند و ما فکر می کردیم رعایت شود اما با شروع بازی متوجه شدیم هواداران نیستند. در حالی که باشگاه استقلال نهایت تلاش و همکاری خود را برای برگزاری مسابقه با نهایت آرامش، انجام داد.

 

او در ادامه با اعلام این خبر که استقلال این موضوع را پیگیری می کند، تصریح کرد: قرار شد کمیته حقوقی باشگاه شکایت کند و پیگیر موضوع باشیم.

 

سرپرست استقلال در پایان درباره رای صادر شده درباره جپاروف، افزود: از رای جپاروف ناراحت هستیم. یک جو برای حاشیه سازی علیه استقلال درست شد و همه تیم ترجیح دادیم تا سکوت کنیم تا آرامش استقلال حفظ شود و ترجیح دادیم تا از دامن زدن به حاشیه ها جلوگیری کنیم اما حالا مطمئنا کمیته انضباطی ما پیگیر این اتفاق خواهد بود.

دیدگاه‌ها