کد خبر : 1495910 | 17 دی 1396 ساعت 07:38 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

4 خرید جدید که برای تیم‌هایشان گل زدند

در هفته هجدهم 14 گل از خط دروازه ها عبور کرد که سایپایی ها با 3 گل بیشترین سهم را در گلزنی داشتند.

4 خرید جدید که برای تیم‌هایشان گل زدند

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته هجدهم لیگ برتر با 14 گل به پایان رسید تا جمع گلهای زده شده در لیگ هفدهم به عدد 307 برسد. بدین ترتیب با احتساب 144 بازی انجام شده با میانگین 2.13 گل در هر بازی روبرو هستیم.  


در این هفته دیدار سایپا و استقلال خوزستان با 5 گل، پرگل ترین دیدار هفته بود در حالیکه سه دیدار بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.


دیروز 4 خرید جدید تیم ها موفق به گلزنی شدند. حسین فاضلی که از سپاهان به پدیده پیوسته، زننده تک گل سه امتیازی تیمش بود. میلاد فخرالدینی که در نیم فصل اول 2 گل برای گسترش فولاد به ثمر رسانده بود، زننده گل دوم تیمش برابر پیکان بود. محمد غلامی نیز که همین هفته به جمع شاگردان علی کریمی پیوسته، تک گل سپیدرود را مقابل گسترش فولاد زد. آرمان رمضانی نیز که از اکسین البرز به سایپا رفته، اولین گل نارنجی پوشان را به استقلال خوزستان زد.


در این هفته مرتضی تبریزی 7 گله، محمد عباس زاده 6 گله، رضا خالقی فر 5 گله، مهدی ترابی 4 گله، جونیور مارینی 3 گله و محمدصادق بارانی و ایمان مبعلی 2 گله شدند. فرید بهزادی کریمی، عزیز معبودی و محمدمهدی عسگری نیز در این هفته اولین گل فصل خود را به ثمر رساندند.  


جالب است بدانید هفته دوم با ۲۵ گل و هفته اول و هفدهم با ۲۰ گل پرگل ترین هفته های لیگ هفدهم تا اینجای کار بوده اند. هفته های دوازدهم و پانزدهم نیز با ۱۳ گل عنوان کم گل ترین هفته را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه‌ها