کد خبر : 1495955 | 17 دی 1396 ساعت 10:36 | 400.8K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی پروفسور داور چهارم را هل داد

محرومیت برانکو، پاتک استقلال به پرسپولیس؟

سرمربی تیم پرسپولیس روز عجیبی را در مقابل نفت تهران سپری کرد.

محرومیت برانکو، پاتک استقلال به پرسپولیس؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر از پس نفت تهران برنیامد و به یک تساوی مقابل تیم انتهای جدولی دست یافت.

 

در این بازی که مطابق انتظار با مالکیت بالای توپ توسط پرسپولیسی ها و ایجاد موقعیت های مختلف روی دروازه نفت همراه بود، علاوه بر عملکرد خوب دروازه بان و خط دفاع نفت، چند تصمیم داور سرخپوشان را از رسیدن به گل دورتر کرد.

 

نظرات کارشناسان داوری هم پس از بازی حرف های برانکو و سایر پرسپولیسی ها را تایید می کرد و بر تاثیر سوت های اشتباه داور دررقم خوردن نتیجه صحه گذاشت.

 

 


این اتفاقات داوری در طول بازی باعث عصبانیت پرسپولیسی ها شد و اعتراضات روی نیمکت این تیم هم به مرور افزایش یافت. سرانجام نقطه اوج این ماجرا در لحظه به صدا در آمدن سوت داور مسابقه شکل گرفت و برانکو به شدت به عملکرد رضا مهدوی اعتراض کرد. این تصویر عجیب که تا کنون مشابه آن را از برانکو ندیده بودیم، عصبانیت شدید این مربی معمولا آرام را از هدر رفتن 2 امتیاز مقابل تیم قعر جدولی نشان می داد.

 

اعتراضات برانکو در روزهای اخیر از نحوه داوری ها در بازی های پرسپولیس فراتر رفت و پروفسور حتی صحبت هایی را درباره محروم نشدن سرور جپاروف بعد از ضربه به بازیکن استقلال خوزستان مطرح کرد.

 

 

 

صحبت های برانکو به مذاق استقلالی ها خوش نیامد و پس از اینکه روز گذشته از سوی کمیته انضباطی، هافبک ازبکستانی آبی پوشان با محرومیت تا اطلاع ثانوی مواجه شد، استقلالی ها تا حدود زیادی این حکم سنگین را نتیجه اعتراضات سرمربی پرسپولیس قلمداد کردند.

 

حالا در واکنش به این محرومیت گفته می شود فیلمی از عصبانیت برانکو ایوانکوویچ در انتهای بازی پرسپولیس و نفت در اختیار استقلالی ها قرار دارد که در آن سرمربی پرسپولیس داور چهارم بازی را هل می دهد.


به نظر می رسد آتش محرومیت های این چنینی بین سرخابی ها شعله ور شده و اگر چنین اتفاقی در گزارش ناظر بازی ثبت شده باشد، ممکن است برانکو هم در روزهای آتی با حکم محرومیت مواجه شود.

دیدگاه‌ها