کد خبر : 1496022 | 17 دی 1396 ساعت 15:10 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

160 میلیون برای کوتی

گذشت زمان و نقض ادعای پیکه و مدیران بارسا

گذشت زمان ثابت کرد که بارسلونا هم می تواند دست از فلسفه خود کشیده و مثل رئال خود را به تیمی با خریدهای کهکشانی تبدیل کند.

گذشت زمان و نقض ادعای پیکه و مدیران بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پس از سال ها بارسلونا توانست رکورد رئال در هزینه برای جذب بازیکن را بشکند. 105 میلیون یورو برای جذب دمبله و 160 برای کوتینیو در کنار دیگر خریدهای تابستانی چون پائولینیو سبب شد تا رکورد جذب بازیکن در اسپانیا توسط بارسا شکسته شود.

 

 

1274532

 

 

پس از رسمی شدن انتقال کوتینیو به بارسا، چند ادعا و اظهارنظر مسئولان بارسلونا نیز نقض شد و کاربران شبکه های اجتماعی شروع به روکردن مصاحبه های قدیمی مسئولان باشگاه کاتالانی کرده اند.

 

همین تابستان بود که بارتومئو در مصاحبه ای گفت که بارسلونا به جای هزینه برای جذب بازیکن، سعی دارد روی لاماسیا و بازگرداندن قدرت به آکادمی فوتبالش سرمایه گذاری کند.

آلبرت سولر، مدیر سابق بارسلونا هم در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی 2017 گفت که جذب دو بازیکن با رقم 270 میلیون یورو(دمبله و کوتینیو) نوعی بی مسئولیتی محسوب می شود و او در صورت انجام این کار خود را ملزم به استعفا می داند.

 

 

1274533

 

 

پیکه، مدافع جنجالی بارسا نیز سال 2013 و پس از پیوستن بیل به رئال با رقم 101 میلیون یورو در مصاحبه ای گفت:« رئال سال گذشته هیچ جامی فتح نکرد ولی 160 میلیون یورو برای خرید تنها سه بازیکن(ایسکو، بیل و ایارامندی) هزینه کرده است. بارسا نمی تواند چنین کاری انجام دهد.

ما می دانیم که با رئال متفاوت هستیم و بدون اینکه نیاز به خرج کردن داشته باشیم، می توانیم برابر ثروتمندترین تیم دنیا بایستیم و پیروز شویم. البته که ما برای نیمار 60 تا 70 میلیون یورو هزینه کرده ایم ولی در مقابل هزینه های رئال به چشم نمی آید. بارسا تیم فقیری نیست ولی ما به لاماسیا و استفاده از بازیکنان پرورش یافته خودمان تاکید داریم.»

 

دیدگاه‌ها