کد خبر : 1496184 | 18 دی 1396 ساعت 10:30 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی ها تماس گرفتند؛ اما گفتم بهترین گزینه را انتخاب کنید

واکنش مشحون به حمایت از یک کاندیدای خاص

رییس سابق فدراسیون بسکتبال گفت: مطمئن باشید روسای هیات های استانی در بسکتبال شخصیت بالایی دارند و خریدنی نیستند.

واکنش مشحون به حمایت از یک کاندیدای خاص

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فقط ۵ روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال باقی مانده، صحبت های زیادی پیرامون مهندسی از سوی وزارت ورزش و حتی رییس سابق این فدراسیون شنیده می شود.


محمود مشحون که دیروز از انتخابات کمیته ملی المپیک هم کناره گیری کرد؛ می گوید نظر خاصی روی هیچ کدام از کاندیداهای فدراسیون بسکتبال ندارد و به همه توصیه می کند بهترین فرد را انتخاب کنند.


رییس سابق فدراسیون بسکتبال درباره انصراف از انتخابات نایب رییسی کمیته ملی المپیک به "ورزش سه" گفت: «قبل از این هم گفته بودم، تکلیفم برای انتخابات کمیته المپیک مشخص نیست. دیروز حس کردم بهتر است جا را برای بقیه باز کنم. راستش را بخواهید کمی به آرامش و استراحت نیاز دارم. کسانی هم که در انتخابات حضور دارند، از دوستان خوب من هستند. من به اندازه کافی در این ورزش بودم و زحمت خودم را کشیده ام.»


وی درباره اینکه انتخاب صالحی امیری برای ریاست کمیته ملی المپیک قبل از انتخابات مشخص شده، عنوان کرد: «من هم شخصا موافق صالحی امیری هستم. او در مدت کوتاهی که در وزارت ورزش حضور داشت، آنجا را متحول کرد. من به نوبه خودم معتقدم او می تواند کمک شایانی به ورزش کشور کند. در سایر پست ها هم رقابت بین تعداد زیادی از کاندیداها جریان دارد و امیدوارم همه چیز در سلامت کامل باشد.»


رییس سابق فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه گفته می شود اعضای مجمع این فدراسیون را به دادن رای به یک کاندیدای خاص تشویق کرده، تصریح کرد: «خوشبختانه من دنبال این قضیه نیستم. البته خیلی از کاندیداها و روسای هیات های استانی به من لطف دارند و در این مدت با من تماس گرفتند. من فقط امیدوارم هر کسی که رییس فدراسیون می شود، بتواند به بنرهایی که افتخارات بسکتبال را در سالن آزادی نشان می دهد، اضافه کند.»


مشحون در پاسخ به این سوال که شایعه شده حسن طباطبایی گزینه وزارت ورزش است و مورد حمایت او هم قرار گرفته، گفت:‌ «اینطور نیست. همانطور که گفتم همه را تشویق می کنم تا به بهترین گزینه رای بدهند. مطمئن باشید روسای هیات های استانی در بسکتبال شخصیت بالایی دارند و خریدنی نیستند.»

دیدگاه‌ها