کد خبر : 1496472 | 19 دی 1396 ساعت 14:25 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه سرمربی سابق رئال به زیدان

خورخه والدانو نسبت به نتایح ضعیف این فصل رئال واکنش نشان داد.

کنایه سرمربی سابق رئال به زیدان

به گزارش "ورزش سه"، خورخه والدانو، بازیکن و سرمربی آرژانتینی سابق رئال که فصل 95-94 رئال را به عنوان قهرمانی لالیگا رساند، از شرایط فعلی تیم سابقش ابراز تاسف کرد.

 

والدانو در مصاحبه با اوندا سرو در مورد تساوی رئال برابر سلتا گفت: «از ابتدای فصل مشخص بود که برخی بازیکنان رئال دیگر آن انگیزه سابق را ندارند و به نظر می رسید که از کسب افتخارات چند سال اخیر اشباع شده اند. وقتی اوضاع هفته به هفته بدتر شد و شرایط به گونه ای شده که قهرمانی لالیگا حالا دور از دسترس است، برخی ستاره های تیم به دنبال این هستند که شخصا رئال را در زمین نجات دهند؛ بدون اینکه به مشارکت تیمی باور داشته باشند.»

 

 

1208770

 

 

والدانو افزود: «در رئال دیگر یک تلاش و اتحاد جمعی را نمی بینیم؛ چیزی که فصل گذشته برگ برنده زیدان بود. مهاجمان برای خودشان بازی می کنند و هافبک ها هم برای خودشان.

در این بین دیگر از آن تصمیم های درست فصل گذشته زیدان هم خبری نیست. در بسیاری از بازی ها  او پس از دقیقه 75 تعویض می کند. مقابل سلتا همه دیدند که تیم از ابتدای نیمه دوم دچار افت شده ولی زیدان هیچ واکنشی از خود نشان نمی داد. او تعویض های خود را در یک ربع پایانی انجام داد که ثمری نداشتند.

زیدان برای تصحیح اشتباهات بنیتس به رئال آمد ولی حالا باید بازنگری درستی به تصمیمات خودش داشته باشد.»

دیدگاه‌ها