کد خبر : 1496624 | 20 دی 1396 ساعت 11:55 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - آرسنال

دو تیم چلسی و آرسنال، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته انگلیس بین دو تیم لندنی برگزار خواهد شد. چلسی در هفته های اخیر شرایط خوبی داشته و توانسته نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند. آنها رقیب یونایتد برای رده دوم لیگ هستند و رقابت سختی با مورینیو و شاگردانش دارند. با این حال کونته قید دیگر جام ها را نزده و از اهداف اصلی آنها، کسب موفقیت در جام حذفی و جام اتحادیه است. آنها تا نیمه نهایی رقابت ها پیش آمده اند و حالا باید در این دیدار حساس مقابل رقیب سرسخت خود یعنی آرسنال بازی کنند.  این در حالیست که دو تیم، هفته پیش با یکدیگر روبرو شدند و به تساوی دست پیدا کردند. چلسی در 6 بازی اخیر خود، 3 تساوی و 3 پیروزی کسب کرده و شکست ناپذیر بوده است. کونته که با چلسی قهرمان لیگ برتر شده بود، در ابتدای فصل با افت شدیدی روبرو شد ولی رفته رفته توانست اوضاع را بهبود بخشیده و حالا آبی های لندنی شرایط خوبی دارند.

 

 

 

1273707

 

 

در آن سو آرسنال که در لیگ برتر هیچ شانسی برای کسب موفقیت نخواهد داشت و هدفش کسب سهمیه است و در جام حذفی نیز با شکست مقابل ناتینگهام فارست از رقابت ها حذف شد، حالا تمام تمرکز خود را بر روی کسب موفقیت در جام اتحادیه خواهد گذاشت و کار چلسی را بسیار دشوار خواهد کرد. دیدار رفت در استمفوردبریج برگزار می‌‌شود و انتظار می‌رود که آرسنال با رویکردی نسبتا دفاعی پا به میدان بگذارد.

 

ونگر برای این بازی، کازورلا، مونرئال، زیرو، کولاسیناچ ، کوشیلنی و رمزی را در اختیار نخواهد داشت و حضور مصطفی، ژاکا و اوزیل مشخص نیست. در آن سو، چلسی تنها خرید جدید خود یعنی راس بارکلی را نمی‌تواند همراه داشته باشد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1275068

دیدگاه‌ها