کد خبر : 1496641 | 20 دی 1396 ساعت 11:55 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

به مراسم ختم هم رحم نمی کنند!

واکنش مشحون به انتشار عکس جنجالی

رییس سابق فدراسیون بسکتبال به انتشار عکس او در کنار یکی از نامزدهای ریاست این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه طی روزهای گذشته محمود مشحون و سیدحسن طباطبایی در گفت و گوهایی با ما موضوع مهندسی انتخابات و همکاری با یکدیگر برای پیروزی اخذ رای در انتخابات را رد کردند، انتشار یک عکس به این شایعه دامن زد.


روز دوشنبه مراسم ختم والده مناف هاشمی، استاندار گلستان و معاون سابق وزارت ورزش با حضور اهالی ورزش برگزار شد. انتشار چند عکس از این مراسم نشان می دهد که محمود مشحون رییس سابق فدراسیون بسکتبال و سیدحسن طباطبایی نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال با یکدیگر وارد مراسم می شوند و کنار هم نیز می نشینند.

 

1275073

 

1275074


انتشار این تصاویر در فضای مجازی باعث شده تا شائبه حمایت محمود مشحون از طباطبایی در انتخابات پیش رو قوت بیشتری بگیرد.


محمود مشحون در این باره به خبرنگار "ورزش سه" توضیح داد: «متاسفانه برخی از افراد به مراسم ختم هم رحم نمی کنند. افراد زیادی در این مراسم از جامعه ورزش حضور داشتند. این شیطنت برخی افراد است که همه آنها را می شناسند.»


وی همچنین می افزاید: «من با سلطانی فر و داورزنی هم خوش و بش کردم؛ چرا تصاویر این گفت و گوها پخش نشد؟ طباطبایی مدیر مجموعه آزادی است و مثل سایر مدیران ورزش در این مراسم حاضر شده بود. ما با هم به مراسم نرفتیم؛ بلکه تصاویر طوری منتشر شده که انگار ما با هم بودیم. شاید به صورت اتفاقی هر فردی در مراسم ختم کنار فرد دیگری بنشیند. ضمن اینکه اکثرا مدیران ورزشی در این مراسم حضور داشتند و من هم با خیلی از دوستان خوش و بش کردم.»


انتخابات فدراسیون بسکتبال روز شنبه ۲۳ دیماه برگزار می شود که در روزهای اخیر از حسن طباطبایی به عنوان گزینه وزارت ورزش نام برده شده است.

دیدگاه‌ها