کد خبر : 1496652 | 20 دی 1396 ساعت 12:32 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشتمین گل آقای گل طعم دیگری خواهد داشت

عنایتی و رویای تکرار گلزنی در دربی 59

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر حالا به عنوان سرمربی سیاه جامگان باید تیمش را برای برد مقابل پرسپولیس به میدان بفرستد.

عنایتی و رویای تکرار گلزنی در دربی 59

به گزارش" ورزش سه" رضاعنایتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران است و در دوران طولانی بازی اش 7 باز دروازه پرسپولیس را باز کرده است. عنایتی یک استقلالی دو آتشه است و در هر لباس و تیمی گل زدن به پرسپولیس برای او لذت و طعم دیگری دارد. مثل بازی روز جمعه که نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس برای او فراتر از سه امتیاز دارد.

 

 

  • آن 4 سال لعنتی


حضور برانکو در فوتبال ایران به عنوان مربی تیم ملی همزمان با دوران اوج فوتبال رضا عنایتی بود. در آن دوران عنایتی بهترین گلزن لیگ باشگاهی ایران بود اما دایی آن زمان بزرگترین مهاجم فوتبال ایران بود و در خط حمله تیم ملی جایش را به هیچکس دیگری نمی داد. دایی در آن مدت کمترین میزان مصدومیت را داشت و خط حمله را قرق کرده بود. برانکو هم که اصولا مربی است که به ترکیب تیمش به سختی دست می زند خیلی کم حاضر شد تا عنایتی را بازی بدهد و همین باعث شد تا او در آن دوران به شدت از دست برانکو و دایی عصبانی باشد.

 

 

  • گل شماره 1

 

رضا عنایتی اولین گلش را در سال 1378 و در جام حذفی با لباس آدونیس مشهد مقابل پرسپولیس به ثمر رساند. او بیشترین گلش به این تیم را با لباس صبا به ثمر رسانده است. او سه گل در زمان هایی که لباس صبا را بر تن داشته وارد دروازه پرسپولیس کرده است. او اما با وجود گل های زیادی که در فوتبال ایران به ثمر رسانده در دربی های پایتخت تنها دو گل زده است؛ ولی آنطور که خودش می گوید گلی که در سال 84 وارد دروازه پرسپولیس کرد، دلچسب ترین گلی است که در زندگی اش زده است؛ هرچند این سومین دربی بود که او تجربه می کرد. اولین دربی عنایتی در سال 83 بدون گل تمام شد؛ اما او در دومین دربی که تجربه می کرد، برای استقلال گلزنی کرد. استقلال این بازی جذاب را در نهایت با نتیجه سه بر دو برد. او در سومین دربی اش همانطور که گفته شد توانست دومین گلش را به پرسپولیس بزند و استقلال با همین گل توانست برنده بازی شود.

 

 

  • گل هشتم را چه کسی می زند


آقای گل تاریخ لیگ برتر تا این زمان، مثل همه مربیان از گل زدن و پیروزی تیمش لذتی حتی فراتر از گلزنی های خودش را تجربه می کند. او روز جمعه تمام تجربه و دانشش را خرج خواهد کرد تا سیاه جامگان پرسپولیس را متوقف کرده و سه امتیاز بازی را بگیرد. عنایتی خوب می داند که کار سختی مقابل مربی سابقش در تیم ملی دارد؛ اما او می خواهد مانند دوران بازی اش مقابل پرسپولیس گل بزند حالا شاید این بار از روی نیمکت... .

دیدگاه‌ها