کد خبر : 1496673 | 20 دی 1396 ساعت 13:58 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور تعداد زیادی از بزرگان فوتبال ایران

از "فرشاد آقای گل" رونمایی می شود

هفته آینده از فیلم مستند فرشاد آقای گل رونمایی خواهد شد. مستندی که با حضور تعداد زیادی از نامداران فوتبال ایران ساخته شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده از فیلم مستند فرشاد آقای گل که به دوران بازی فرشاد پیوس می پردازد رونمایی خواهد شد. این فیلم که به تهیه کنندگی و کارگردانی جعفر صادقی در مدت زمان بیش از 2 سال تولید شده است، روایتی از بازیها و افتخارات بهترین گلزن تاریخ رقابتهای باشگاهی ایران و بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس است. 


در این فیلم ضمن مروری بر اتفاقات فوتبال ایران در دهه های 60 و 70 تصاویری بدیع از نسل فراموش نشدنی فوتبال ایران به نمایش درخواهد آمد. حضور چهره هایی چون علی پروین، علی دایی، ناصر محمدخانی، امیر قلعه نویی، محمد پنجعلی، محمد مایلی کهن، محسن عاشوری، مرتضی کرمانی مقدم، محمدحسن انصاریفر، ناصر ابراهیمی، رحیم یوسفی، بیژن طاهری، رضا حسن زاده، جمشید شاه محمدی که چهره های شناخته شده هم نسل با فرشاد پیوس هستند، در کنار نام هایی چون اردشیر لارودی، حمیدرضا صدر، امیر حاج رضایی، عادل فردوسی پور، این فیلم را به یکی از پرچهره ترین مستندهای تولید شده از فوتبال ایران تبدیل کرده است.

 

1275091


مروری بر بازیهای تیمهایی چون راه آهن، شاهین و پرسپولیس با گلهای پرشمار فرشاد پیوس حس نوستالوژیک کم نظیری ایجاد خواهد کرد و بنا بر اعلام گروه تولید این فیلم در هفته آینده در یک اکران خصوصی با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و سینمایی ایران رونمایی خواهد شد.


این مستند به تازگی در بین فیلمهای منتخب هیئت انتخاب یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی قرار گرفته است و در کنار 4 فیلم بلند دیگر ایرانی و 5 فیلم بلند خارجی در بخش مستندهای بلند این جشنواره شرکت می کند.


پخش سراسری این فیلم اواسط زمستان امسال در سراسر کشور صورت خواهد پذیرفت.

 

1275092

دیدگاه‌ها