کد خبر : 1496810 | 21 دی 1396 ساعت 01:48 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال 2-2 نومانسیا: صعود نه چندان مقتدرانه

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل نومانسیا به تساوی 2-2 رضایت داد، اما به لطف پیروزی دیدار رفت، به مرحله بعد صعود کرد.

رئال 2-2 نومانسیا: صعود نه چندان مقتدرانه

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها در این دیدار دو بار از حریف پیش افتادند؛ اما بازیکنان میهمان هر دو بار توانستند به گل تساوی برسند و بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید؛ اما رئال به لطف پیروزی 3-0 دیدار رفت به مرحله بعد صعود کرد.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد؛ اما در دقیقه 10، رئالی ها روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. روی ارسال دقیق کارواخال از سمت راست بود که لوکاس واسکز از تله آفساید فرار کرد و با یک ضربه سر دقیق، کار را تمام کرد.

 

1275201

 

بعد از این گل رئالی ها برای دقایقی برتری شان را بر بازی حفظ کردند؛ اما در ادامه این تیم میهمان بود که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفت؛ اما موقعیت خاصی روی دروازه رئال ایجاد نشد.

در دقایق پایانی این نیمه دو تیم نمایش متعادلی داشتند تا اینکه در دقیقه 45، نومانسیا سرانجام به گل تساوی رسید. روی نفوذ عالی مارک ماتئو و ارسال او به دهانه دروازه رئال بود که گی‌یرمو توانست با یک ضربه ساده، کار را تمام کند و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند.

 

1275202

 

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه دو تیم ایجاد شد؛ اما تبدیل به گل نشد. در دقیقه 56، لوکاس واسکز می توانست بار دیگر رئال را پیش بیندازد؛ اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

ولی تنها سه دقیقه بعد، واسکز توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. روی ارسال عالی آسنسیو، مایورال با ضربه سر یک موقعیت عالی برای لوکاس واسکز ایجاد کرد و او هم با یک ضربه بی نقص، حساب کار را 2-1 کرد.

 

برتری رئال ادامه پیدا کرد و ایسکو می توانست در دقیقه 65 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد؛ اما ضربه او را دروازه بان حریف مهار کرد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی، بازیکنان نومانسیا پیش کشیدند و بعد از اینکه یک موقعیت عالی را در دقیقه 74 از دست دادند، سرانجام در دقیقه 82 به گل تساوی رسیدند. روی ارسال عالی سائول بود که گی‌یرمو از تعلل ناچو استفاده کرد و با ضربه سر، بار دیگر کار را به تساوی کشید.

 

در دقایق باقی مانده بازی تا اندازه ای درگیرانه شد و در وقت های تلف شده، دنی کالوو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا نومانسیا 10 نفره شود؛ اما این اتفاق تاثیری در نتیجه نداشت و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها