کد خبر : 1497004 | 22 دی 1396 ساعت 00:50 | 62.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 5-0 سلتاویگو: شب زوج مسی-آلبا

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 5-0 سلتاویگو را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

بارسلونا 5-0 سلتاویگو: شب زوج مسی-آلبا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دیدار رفت با تساوی 1-1 به پایان رسید، شاگردان ارنستو والورده در دیدار امشب نمایش بی نقصی ارائه دادند و با زدن 5 گل به راحتی صعود کردند. ستاره این بازی لیونل مسی و یوردی آلبا بودند که سه گل اول بازی روی همکاری آنها به ثمر رسید. 

 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود اما موقعیت خاصی روی دروازه سلتا ایجاد نشد. در مقابل این تیم میهمان بود که می توانست در دقیقه 12 به گل برسد اما حضور به موقع ماسکرانو، مانع از گلزنی یاگو آسپاس شد.

اما تنها یک دقیقه بعد، این بارسا بود که به گل اول رسید. روی نفوذ عالی یوردی آلبا از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه، لیونل مسی با یک ضربه والی دقیق، توپ را به گوشه دروازه سلتا فرستاد.

 

1275384

 

تیم میهمان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 15، گل دوم را دریافت کرد. این بار هم روی همکاری عالی آلبا و مسی بود که ستاره آرژانتینی در مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای بی نقص، کار را تمام کرد.

 

 

1275386

 

 

برتری بارسلونا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق 21 و 22، دو موقعیت خوب گلزنی دیگر روی دروازه سلتا ایجاد کرد اما ضربات راکیتیچ و مسی، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

تلاش بارسا برای رسیدن به گل در دقیقه 28 به نتیجه رسید و این بار این آلبا بود که روی پاس مسی، دروازه سلتا را باز کرد. روی یک پاس قطری عالی از مسی به پشت مدافعان سلتا، آلبا صاحب موقعیت شد و از زاویه ای نه چندان مناسب، دروازه حریف را باز کرد.

 

1275387

 

این گل هم از شدت حملات بارسا کم نکرد و این تیم در دقیقه 31 به گل چهارم رسید. پرس سنگین بازیکنان بارسا، مدافع سلتا را وادار به اشتباه کرد و پاس رو به عقب نامناسب او را لوئیس سوارز با یک ضربه غیرقابل مهار، تبدیل به گل چهارم بارسا کرد.

 

 

1275395

 

سه دقیقه بعد، ماسکرانو می توانست روی پاس سوارز، اختلاف را به 5 گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر برخورد و داور هم آفساید او را اعلام کرد.

در دقایق پایانی این نیمه بازی تا اندازه ای متعادل شد و تیم میهمان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما در نهایت این نیمه با همان چهار گل به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را سلتا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که امره مور، ستاره ترک تبار این تیم، در دقیقه 47 یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.

 

در ادامه بار دیگر بارسا ابتکار عمل را در دست گرفت و چند موقعیت خوب روی حرکت سمدو از سمت راست ایجاد شد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. برتری بارسا ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه این تیم چندین موقعیت مناسب را از دست داد، سرانجام در دقیقه 87 به گل پنجم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال خوب عثمان دمبله را راکیتیچ با ضربه سر، تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با پیروزی 5-0 بارسا به پایان رسید تا این تیم با برتری 6-1 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شود. 

دیدگاه‌ها