کد خبر : 1497639 | 24 دی 1396 ساعت 16:05 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی من بیشتر از پرسپولیسی‌ها خطا شد

امرایی: اهل بازی چرک و کثیف نیستم

بازیکن سیاه جامگان معتقد است سبک بازی اش با خشونت همخوانی ندارد و مقابل پرسپولیس قصد ارائه بازی خشن نداشت.

امرایی: اهل بازی چرک و کثیف نیستم

به گزارش "ورزش سه"، کیوان امرایی بازیکن سیاه جامگان در خصوص شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: ما 90 دقیقه به خوبی مقابل پرسپولیسِ آماده مقاومت کردیم و موفق شدیم این تیم را با همه بازیکنانش متوقف کنیم اما روی یک سهل انگاری و اشتباه بچه گانه زحمات مان بر باد رفت. در روزی که شایسته باخت نبودیم، از کسب یک تساوی ارزشمند باز ماندیم.


او ادامه داد: این یک امتیاز می توانست خیلی به کمک کند چرا که همه رقبای ما در قعر جدول، بازی این هفته خود را برده بودند و می بایست ما هم امتیاز کسب می کردیم. اما متاسفانه این چنین نشد و حالا نگاه ما به آینده است.


هافبک سیاه جامگان در خصوص اعتراض مسئولان تیمش به عدم رعایت موضوع میزبانی تصریح کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم! پرسپولیس در تهران این همه هوادار ندارد که در بازی با ما هوادار در استادیوم داشت. وقتی تیم ما گل خورد، در جایگاه میزبان هم خیلی ها مشغول خوشحالی بودند. در صورتی که می شد با یک مدیریت ساده ظرفیت ورزشگاه را به طور مساوی بین هواداران میزبان و مهمان تقسیم کرد. ما روز جمعه به هیچ وجه میزبان نبودیم!


امرایی در خصوص بازی خشن و درگیرانه اش مقابل پرسپولیس گفت: من خشونت خاصی نداشتم و تنها در چند مورد خطایی کردم که طبیعی بود و اتفاقا داور خطا هم گرفت. اما بارها روی من خطا شد و ربیع خواه با زدن من اخطار گرفت. صادق محرمی هم چند باری مرا زد. اگر منصف باشیم روی من بیشتر از پرسپولیسی ها خطا شد.


این بازیکن با بیان اینکه در این فصل کار با 3 مربی را تجربه کرده، افزود: در زمان اکبرآقا، آقای مرزبان و حالا هم آقارضا من بازی در پست های مختلفی را تجربه کردم. به جز دفاع در همه مناطق زمین بازی کردم و اتفاقا موفق به گلزنی هم شدم اما در مجموع تاکید می کنم بازیکن خشنی نیستم و هیچگاه به فکر ارائه فوتبال چرک و کثیف نبوده و نیستم.


امرایی در پایان ضمن اشاره به اهمیت بازی این هفته تیمش مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: آنها با آقای افاضلی متحول شده اند و خوب می دانیم این بازی 6 امتیازی در آینده ما چه تاثیر مهمی دارد. شک نکنید فقط با هدف کسب 3 امتیاز به تهران می آییم و به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.

دیدگاه‌ها