کد خبر : 1497820 | 25 دی 1396 ساعت 13:50 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: خودمان هم تصور این موفقیت را نداشتیم

بارسلونا که فصل را با دو شکست سنگین از رئال در سوپرکاپ شروع کرد، به تدریج شرایط آرمانی خود را به دست آورد و نیم فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کرد.

بوسکتس: خودمان هم تصور این موفقیت را نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در زمین سوسیداد این تیم را 2-4 شکست داد تا نیم فصل را با 51 امتیاز و مقتدرانه به اتمام برساند. فاصله آبی اناری ها با اتلتیکو 9 و با رئال 19 امتیاز است.

 

 

1276241

 

 

سرخیو بوسکتس در مورد بازی به خبرنگاران گفت:« بازی دشواری بود و سوسیداد با پاس های کوتاه و سپس عرض دادن به بازی، ما را به زحمت انداخت. گل پائولینیو در اواخر نیمه اول که فاصله را به یک گل رساند، به ما کمک زیادی کرد.

سپس در نیمه دوم تماشایی ظاهر شدیم و به هدف مان رسیدیم. معتقدم بازی را بد شروع نکردیم ولی گل اول آنها که روی یک ارسال از کناره ها بود، ضربه سختی به ما زد. آنوئتا در سال های گذشته همیشه برای ما بدیمن بود ولی با تلاش و ایمانی که داشتیم، شرایط را تغییر دادیم.»

 

صدرنشین مقتدر نیم فصل:« در نیم فصل اول سطح کیفی ما فوق العاده عالی بود و خوشبختانه حریفان هم امتیازات زیادی را از دست دادند. در زمین های دشواری هم به پیروزی رسیدیم.

پس از باخت در سوپرکاپ به رئال و با تغییراتی که در کادر فنی داشتیم، هم قسم شدیم که شرایط را برگردانیم. راستش را بخواهید خودمان هم فکر نمی کردیم که اوضاع اینقدر خوب پیش برود.»

 

 

دیدگاه‌ها