کد خبر : 1497912 | 25 دی 1396 ساعت 19:57 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات شهنازی در پایان مجمع کمیته المپیک

طلبکارانی که با به دست داشتن حکم جلب شاهرخ شهنازی جلو درب مجمع کمیته ملی المپیک حضور داشتند در نهایت رسیدگی به این موضوع را به زمانی دیگر موکول کردند.

توضیحات شهنازی در پایان مجمع کمیته المپیک

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ شهنازی در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک و حضور دوباره‌اش در سمت دبیر کلی در جمع خبرنگاران گفت: توفیقی بود که خداوند  نصیب ما کرد تا بتوانیم خدمتگزاری خودمان را ادامه دهیم؛ اعضای محترم مجمع به ما لطف داشتند که دوباره انتخابمان کردند؛ امیدوارم لایق این انتخاب برای چهار سال آینده باشم. شرایط انتخابات رفاقتی و رقابتی بود؛ بنده هیچ شائبه ای در رابطه با اینکه اقدام خارج از قائده ای صورت گرفته باشد را واقعا ندیدم؛ به نحوی نحوه مسؤولیت برگزاری انتخابات برعهده من بود؛ حتی اگر رای هم نمی آوردم، همین را عرض می کردم و به خاطر انتخاب شدنم نبود؛ تمام دوستان در سمت هایی که داشتند ارتباط رفاقتی داشتند. 60 نفر آدم می خواهند به 30 نفر رای بدهند؛ شما ببینید ما اعضاء با یکدیگر زندگی می کنیم و یکدیگر را می شناسیم؛ یک جایی یک نفر ترجیح می دهد به چه کسی رای دهد؛ هیچ شائبه ای در انتخابات ندیدم و صادقانه شهادت می دهم به صحت کامل برگزار شد؛ حداقل در پست دبیر کلی انتخابات، رقبای من از دوستان نزدیک من هستند.


او در مورد همکاری با رییس جدید کمیته ملی المپیک افزود: جا دارد از آقای هاشمی که در دوره قبل بودند، تشکر کنم؛ ایشان با مصلحت گرایی صحیح و فداکاری عرصه را باز کردند تا گروه های جدید بیایند و کار کنند؛ امیدوارم ایشان در صحنه ورزش موفق تر باشد؛ خوشحال شدم از ایشان در وزارت ورزش استفاده خواهد شد چون از سرمایه های ورزش کشور هستند؛ از دوره قبل که انتخاب شده بودم و دوستان منت گذاشتند و ما را انتخاب کردند و رای دادند، آن روز هم به آقای هاشمی عرض کردم و الان هم همان شیوه را ادامه خواهم داد. رییس کمیته ملی المپیک در همه کشورها مقام بالایی دارد؛ وقتی نظر می دهیم در اساسنامه، مسؤول اجرایی با یک شخصی است، اما در واقع تمام مسؤولیت کلی برعهده رییس کمیته است؛ دوره قبل به آقای هاشمی گفتم در جریان همکاری با یکدیگر مسائل مختلی پیش می آید و طبیعی است؛ هرجا تفاوت نظری پیدا کردیم، نظر شما را رعایت خواهم کرد ولی قرار شد نظرم را بگویم؛ شیوه من تعاملی است و آن را ادامه خواهم داد.


در ابتدای مجمع عده ای به عنوان شاکی قصد جلب شاهرخ شهنازی را داشتند. او در این باره گفت: بنده در یک شرکت خصوصی عضو هیأت مدیره هستم که آن شرکت بدهی مالیاتی داشته است؛ الان آن شرکت در حال پرداخت بدهی مالیاتی خود است و این مسائل برای افرادی که در حوزه اقتصادی فعالیت دارند، طبیعی است؛ آن هم حل می شود و مشکلی نیست. بحث جلب نبوده است؛ طلبی بوده که از یک پروژه صنعتی داشتند؛ مشکلی نیست و پس از جلسه قرار شده با آنها نشستی داشته باشیم؛ این افراد ماموران حفاظتی و برای انتخابات بودند و مشکلی در این راستا نیست؛ مشکلی در این باره نیست.


وی در پایان افزود: در خیلی از عرصه ها به این شکل است که وقتی یک کاندیدا وجود داشته باشد و اتفاق نظر هم باشد و اینکه وقت هم کم بود، به این شکل صورت گرفت؛ 60 نفر هستیم که همه از نقطه نظرات یکدیگر اطلاع داریم؛ قبلا از اعضاء پرسیده شده بود که می خواهید رای گیری کنیم که آنها اعلام کردند نیازی نیست و چون همه موافق هستیم، قیام و قعود کافی است.

دیدگاه‌ها