کد خبر : 1497916 | 25 دی 1396 ساعت 19:23 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوروش: اگر راست می‌گویید قراردادها را منتشر کنید

کم‌کردن هزینه در سپاهان فقط شعار است

سرپرست سابق سپاهان عملکرد مدیریت باشگاه سپاهان را کاملا مغایر با شعارهای آنها می داند.

کم‌کردن هزینه در سپاهان فقط شعار است

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان این روزها بیشتر از هر زمان دیگری با مشکلات فنی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کند و باخت هفته گذشته در دربی شرایط این تیم را سخت تر از گذشته کرده است؛ تا جایی که مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تمرین های تیم را تا اطلاع ثانوی به پشت درهای بسته منتقل کنند تا از شعارهای مستقیم هواداران در مورد مدیریت باشگاه و همینطور سرمربی تیم برای چند روز هم که شده در امان باشند.


در همین راستا رسول خوروش سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگویی به مدیریت باشگاه و شعارهای آنها در بخش جوان گرایی و کم کردن هزینه ها تاخته و نکات قابل تاملی را به زبان آورده است.


خوروش در صحبت هایش خطاب به مدیران باشگاه گفته است: چگونه می توان هزینه ها را کم کرد و در دو سال گذشته بیش از ده میلیارد تومان به حلقوم خارجی های بنجل بریزید ؟ خودتان کلاه خود را قاضی کنید . توجه کنید ، چه هزینه های گزافی روی دست باشگاه گذاشتید ؟ استیماچ و دو دستیارش و اخراج قبل از فصل؛ لی اولیویرا برزیلی و اخراج در نیم فصل؛ هنریکه  و اخراج قبل از نیم فصل . ژایرو و اخراج قبل از نیم فصل؛ تونچی و مروان حسین هم در حال اخراج هستند. رافائل در حال اخراج؛ کرانچار با مبلغ قرارداد یک میلیاردی در مرز اخراج.


وی در ادامه با اشاره به قراردادهای عجیب در زمان حضور ویسی ادامه داده: کدام کم کردن هزینه ؟ ویسی ، بعد از ورود به سپاهان ، بخاطر رفیق بازی قرارداددستیاران خود را از 120 میلیون تومان به 250 میلیون تومان افزایش داد. بجزء قرارداد حسام فتاحی که خود وپدرش جزو پیشکسوتان فوتبال سپاهان بودند بنا به گفته خودش 30 میلیون تومان پرداخت کردند و از نام او استفاده تبلیغاتی کردند؛ دست آخر هم با بی مهری به او گفتند مگر از باشگاه سپاهان ،مبتلا به سرطان شده ای ؟ مبلغ بازیکنی در خوزستان 15 میلیون تومان بود ، وی را به سپاهان آوردند و با  او 250 میلیون تومان قرار داد منعقد کردند در نیم فصل هم اخراجش کردند و مبلغ 70 میلیون بابت رضایت نامه به باشگاه متبوعش پرداخت کردند؛ درد از ناله زیاد است. جباروف ازبکستانی وقتی  سر از تیم سپاهان درآورد . 100 میلیون تومان به کارگزار جباروف تقدیم کردند . اینطوری هزینه های تیم را کم کردید؟


خوروش در ادامه با درخواست از مدیران باشگاه برای شفاف سازی و رسانه ای کردن قراردادهای سه سال اخیر، خاطرنشان کرده است: پولهای بی زبان را بیهوده و بی جهت برای بازیکنان و مربیان بنجل هزینه می کنند و ادعا دارند که هزینه را کم کردیم و جوانگرایی را در باشگاه سپاهان در دستور کار قرار دادیم . تفاوت هزینه کردن اینطور آشکار و هویدا می شود . برای بستن قرار داد با برون سزار به برزیل سفر کردم ( اسناد آن در باشگاه موجود است ) آقایان هم برای انتخاب  وانعقاد قرارداد شاهکار گلر برزیلی ( لی اولیویرا ) به برزیل رفتند و با اقامت یک هفته ای در برزیل چه هزینه ای روی دست باشگاه گذاشتید. آقایان در بوق و کرنا کرده اند که هزینه ها را کم کرده ایم ، گاهی هزینه ها را در سال 94 تا مبلغ 37 میلیارد تومان رقم زده اند. برای شفاف سازی هزینه های سه سال اخیر را منتشر کنید تا مردم و هوادران از این ولخرجی ها مطلع شوند . شکایت خوروش ، پیرامون حق و حقوق اش که دو سال بطول انجامید و حاضر به پرداخت آن نشدید و کمیته انضباطی به شما مهلت 20 رزه داد و انجام ندادید بخاطر عدم مدیریت  درد  سرساز است یا ریختن میلیاردها تومان به حلقوم خارجی های بنجل و بی خاصیت که یک ریال نه فقط منفعت داشتند که باعث ضرر هم بودند!

 

دیدگاه‌ها