کد خبر : 1498639 | 28 دی 1396 ساعت 18:21 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

تا پایان فصل 10 فینال پیش رو داریم

قلعه‌نویی: به بالای جدول کاری نداریم

سرمربی ذوبی ها می گوید ما بازی به بازی پیش می‌رویم و تا پایان فصل ۱۰ فینال داریم. به شرایط تیم‌های بالای جدول کاری نداریم و تلاش خود را می‌کنیم.

قلعه‌نویی: به بالای جدول کاری نداریم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان دیدار ذوب آهن و صنعت نفت گفت: نیمه اول خوب نبودیم و در حد ذوب‌آهن بازی نکردیم اما تیم ما در نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کرد به طوری که مظاهری دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود. در حالی چیزی نمانده بود تا بدون باز شدن دروازه به پیروزی برسیم در دقایق پایانی یک گل روی یک اشتباه خوردیم اما خوشبختانه توانستیم در نهایت سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. این پیروزی حق تیم ما بود. تیم ما اکنون به خودباوری رسیده است و من هم از این موضوع خوشحال هستم.


او درباره اوضاع تیمش گفت: در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان مورد نظرمان و بازگشت مصدومان شرایط بهتری داریم. ما باید دو بازیکن دیگر هم جذب کنیم. یک بازیکن فردا برای مذاکره به باشگاه می‌آید. یک بازیکن خارجی را هم مدنظر داریم.


قلعه‌نویی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی که انجام دادیم بازی به بازی پیش می‌رویم. ما تا پایان فصل ۱۰ فینال داریم. به شرایط تیم‌های بالای جدول کاری نداریم و تلاش خود را می‌کنیم.

دیدگاه‌ها