کد خبر : 1498662 | 28 دی 1396 ساعت 17:50 | 74.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ال چیرینگیتو

پاسخ جالب خامس به احتمال بازگشتش به رئال

خامس رودریگز، اولین سال حضور قرضی دو ساله خود در بایرن را پشت سر می گذارد.

پاسخ جالب خامس به احتمال بازگشتش به رئال

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کلمبیایی که با رقم 85 میلیون یورو سال 2014 به رئال پیوسته بود، پس از سه سال و به دلیل بی مهری های زیدان ترجیح داد از این باشگاه جدا شده و راهی بایرن شود. او اکنون بازیکن ثابت بایرن است و در این تیم به روزهای اوج خود بازگشته است.

 

 

1276994

 

 

خامس در بخش دوم مصاحبه خود با ال چیرینگیتو که شب گذشته پخش شد، گفت:« آخرین بازی من در برنابئو برابر سویا، در واقع بازی خداحافظی من بود. باید از هواداران قدردانی می کردم و به همین دلیل پس از تعویض شدن برای شان دست زدم.

به خانه که رفتم، دختر 4 ساله ام، سالومه را به گوشه ای بردم و گفتم که از چند ماه دیگر باید مادرید را ترک و به جایی دیگر برویم. او با شنیدن این حرف شروع به گریه کرد و آن لحظه انگار روح از بدن من جدا شده بود.»

 

ارتباط با هواداران رئال و هم تیمی های سابق:« من عاشق رئال و هوادارانش هستم. آنها همیشه به من می گفتند که در رئال بمان و باید بگویم که ارتباط قلبی بین ما دو طرفه است.

نمی دانم که الان دل هم تیمی های سابقم برای من تنگ شده یا نه؛ ولی من هر بار که به زمین رفتم، سعی کردم بهترین بازی خودم را انجام داده و کمکی برای تیم باشم. همیشه نیز با لبخند وارد رختکن می شدم و با همه ارتباطم خوب بود.»

 

بازگشت به رئال:« در حال حاضر تمام توجه و تمرکز من روی بایرن است و در مورد آینده، کسی خبر ندارد که چه خواهد شد. همه چیز من الان بایرن است ولی اینکه به رئال باز می گردم یا نه، فقط به خودم بستگی دارد، نه باشگاه. اگر من بخواهم، برمی گردم و در غیر این صورت باید دید نظر مسئولان بایرن در مورد جذب من چه خواهد بود.»


لازم به ذکر است که در قرارداد خامس با بایرن بندی وجود دارد که به باشگاه آلمانی اجازه می دهد که تابستان 2019 با پرداخت 38 میلیون یورو، خامس را به صورت دائمی خریداری کند.

دیدگاه‌ها