کد خبر : 1498998 | 30 دی 1396 ساعت 09:15 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده - استقلال و یک تصویر ناب

دیدار پدیده و استقلال در مشهد از شور و هیجان بسیاری برخوردار بود. به خصوص در لحظات پایانی، که حاشیه و اضطراب باعث شده بود در ثامن کسی سرجایش بند نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرهیجان دو تیم با حضور چشمگیر هواداران خراسانی (چرا که از شهرستان های اطراف هم برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بودند) رنگ و بوی خاصی گرفته بود. مشخص نبود جو ورزشگاه بیشتر به سود میزبان یعنی پدیده است یا به نفع آبی های پایتخت که هرجا باشند هوادارانشان آنها را تنها نمی گذارند. این وضعیت تا سوت پایان مسابقه هم ادامه داشت و در نهایت یک تساوی بدون گل تماشاگران مشهدی را راهی خانه هایشان کرد.


در بین تصاویر پر شماری که از این جدال جذاب ثبت شده، عکس های خاص و دیدنی هم منتشر شده که هر کدام حال و هوای بازی را نشان می دهند. از راز و نیایش سید مهدی رحمتی هنگام پنالتی دقایق پایانی استقلال تا ورود جیمی جامپ جسور که البته پرچم مشکی و قرمز (نماد فوتبال خراسان) بر دست، به سمت شماره یک آبی ها می دود. از نیمکت نشینی سیدحسین حسینی که به تازگی رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال کشور را به نام خود ثبت کرده تا ورود مهاجری دوست داشتنی و خوش اخلاق به زمین برای (به گفته خودش) جلوگیری از تنش لحظات پایانی.


اما تصویر ناب و بی نظیری از پر تماشاگرترین بازی هفته توسط عکاس جوان ورزش سه، احمد هادی شکار شده که هربار دیدنش شما را بیشتر مشتاق می کند که برای دیدن فوتبال، به ورزشگاه بروید تا از نزدیک و از با هم بودن لذت ببرید.

 


در این عکس خاص و ناب، فوتبال دوستان مشهدی که جایگاه اصلی تماشاگران (روبرو) را به تسخیر طرفداران پدیده در آورده اند طوری سکوهای ثامن را مملو از جمعیت مشتاق فوتبال کرده اند که مثل معروف: جای سوزن اندختن هم نبود! در این تصویر نمود پیدا می کند.


ازدحام جمعیت در نیمه دوم به حدی بود که حتی روی پله های ورزشگاه هم تماشاگر نشسته بود. کیپ تا کیپ. حتی تماشاگرانی که دیرتر خود را به استادیوم رسانده بودند مجبور بودند سرپا بازی را تماشا کنند. آنها بدون توجه به اینکه مسافتی طولانی را برای رسیدن به ثامن طی کرده اند، دقایق زیادی را ایستاده به تماشای بازی پدیده و استقلال گذراندند تا از حضور در یک ورزشگاه مملو از جمعیت لذت ببرند.


پدیده و استقلال، در آخرین جمعه دی ماه 1396 در هوایی نه چندان زمستانی و نه در ورزشگاه مرکز شهر و زیبای امام رضا که در استادیوم دور ثامن به مصاف یکدیگر رفتند. ورزشگاه مملو از جمعیتی که پیغامی ویژه برای مسئولان استانی و البته فوتبالی های سراسر کشور داشت: مشهدی ها با فوتبال دلخوشند و از در کنار هم بودن خوشحال. برای آنها ثامن هم صفای خودش را دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها