کد خبر : 1499000 | 30 دی 1396 ساعت 09:57 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برنلی - منچستریونایتد

دو تیم برنلی و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه ترف مور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی برنلی - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ با 50 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند و با 12 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در تعقیب این تیم هستند. شاگردان مورینیو فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و تنها فرم استثنایی سیتی باعث شده تا آنها در رده دوم قرار گرفته باشند. آقای خاص در 6 بازی اخیرش، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و امیدوار است بتواند تعداد پیروزی های پیاپی در لیگ برتر را به عدد 3 برساند.  

 

 

1257546

 

 

خروج هنریک مخیتاریان از فهرست یونایتد برای این بازی حاکی از آن است که هافبک اهل ارمنستان به زودی از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد و الکسیس سانچس به این تیم اضافه می‌شود. مورینیو امیدوار است با حضور سانچس، شرایط تیمش بهتر شود و بتواند با سیتی تا پایان فصل رقابت کند.

 

در آن سو برنلی نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار گرفته است. با این حال در هفته های اخیر آنها روند رو به افتی را در پیش گرفته اند و در 6 دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده اند.

 

در  6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد و 3 تساوی به دست آمده و برنلی همواره توانسته برای شیاطین سرخ مشکل ساز شود. اریک بایی، زلاتان و بلیند قادر به همراهی این تیم در دیدار حساس امروز نیستند و حضور مایکل کریک هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در آن سو کریس وودز مهم ترین غایب برنلی برای این دیدار است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1277348

دیدگاه‌ها