کد خبر : 1499040 | 30 دی 1396 ساعت 11:23 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

هایلایت‌هایی از سپیدرود – سپاهان:

سانچی، سپیدرود و کریمی (گزارش ویژه)

جدال دو تیم ریشه دار فوتبال کشورمان از لیگ دسته دوم تخت جمشید تا لیگ برتر خلیج فارس قدمت و تاریخچه دارد.

سانچی، سپیدرود و کریمی (گزارش ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود و سپاهان علاوه بر دو نام دلنشین و زیبا در فوتبالی که اسامی اش رو به سمت جدول مندلیف رفتن می گذارد، یک مسابقه جذاب را هم برگزار نمودند.

 

  • به یاد سانچی


مسابقه سپیدرود – سپاهان با یک دقیقه سکوت به یاد جان باختگان حادثه نفتکش سانچی آغاز شد. این سکوت در رشت معنایی فراتر از یک دقیقه خاموشی داشت. 9 نفر از جمع 32 نفره جان باختگان گیلانی بودند که 4 نفرشان زاده ی رشت بودند. سه مرد و یک نو عروس رشتی. سپیدرودی ها در دقیقه 32 بازی به یاد 32 کشته شده این سانحه جریان بازی را رها کردند و با شعار؛ سانچی سانچی، تسلیت تسلیت به ابراز همدردی با خانواده های دریانوردان پرداختند.

 

1277410

 

 

  • حسین و رسول


حسین ابراهیمی و رسول نوید کیا که دو سال در نفت تهران با یکدیگر همبازی بودند در این مسابقه دو حال متفاوتی داشتند. یک طرف حسین بود که یک گل درجه یک زد و مرد همه کاره تیمش بود و در طرف مقابل رسول نتوانست کاری برای تیمش بکند و باید منتظر زلزله های بعدی باشد که از این شکست در سپاهان به وقوع خواهد پیوست.

 

1277408

 

 

  • روز، روز پویا نبود


این همان صحنه ی تک به تکی است که پویا نزهتی چند دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل نخست سپیدرود نصیبش شد و می توانست کار را همان نیمه اول برای سپاهان تمام شده قلمداد کند؛ اما در کمال تعجب پای پویا درست نچرخید و توپ به خارج رفت. نزهتی که با 4 گل زده بهترین گلزن رشتی هاست پیش از این نیز برابر پدیده نیز یک تک به گل صد در صدی را از دست داده بود!

 

1277409

 

 

  • محرومیت بی دلیل


امید سام کن مدافع بیست و یک ساله سپیدرود که کشف امسال سپیدرود است و توانست با بازی های بی اشتباه و قابل قبول خود را بازیکن ثابت تیمش کند، بازهم در هفته آینده برابر نفت آبادان غایب خواهد بود. سام کن تا امروز پنج شش هفته را به دلیل مصدومیت مچ دست و مچ پا از دست داد و درست در روزهایی که می توانست دوباره به میدان بازگردد با یک اخراج بی مورد بر روی نیمکت از بازی اخراج شد. خود سام کن ادعا می کند که داور فکر کرده او جز کادرفنی است و می خواسته نیمکت را خلوت کند، اما فراموش کرد که اخراج کادر با کارت همراه نمی شود و می گویند دلیلش به کار بردن برخی الفاظ ممنوعه هست!

 

1277411

 

 

  • حمایت همیشگی


این صحنه در رشت به یک تکرار دلنشین تبدیل شده است. حمایت سپیدرودی ها از تیم شان در تمام این سال های فراموشی زبانزد خاص و عام شده و تفاوت آشکارش در استمرار حمایت است. این صحنه هم در بازی برابر پرسپولیس که سپیدرود خوب بازی کرد و باخت تکرار شد و هم در روحیه دادن به کریمی و شاگردانش برابر گسترش تبریز که سپیدرود خیلی هم خوب بازی نکرد و باخت، ادامه داشت و هم در روز گذشته که سپیدرود یکی از بهترین بازی های فصلش را انجام داد و برد، تکرار شد. این تکرارهاست که خصوصی ترین تیم ایران را 49 سال سرپا نگه داشته است.

 

1277406

 

 

  • دبل کریمی و 4 امتیاز سپیدرود


علی کریمی برای دومین بار در این فصل سپاهان را شکست داد تا نخستین پیروزی اش را برای سپیدرود دشت کند. جالب است کریمی در این فصل با دو تیم نفت و سپیدرود تنها دو برد کسب کرده که هر دو برابر سپاهان است. رشتی ها که بازی رفت را در اصفهان یک تساوی گرفته بودند حالا با این 4 امتیاز می توانند به ماندنش در لیگ امیدوارتر باشند.

 

1277407

 

 

  • پایان کرانچار؟


برد سپیدرود برابر سپاهان فقط رد و بدل شدن 3 امتیاز بین دو تیم همسایه جدولی نبود. این مسابقه در واقع آخرین فرصت کرانچار برای بازگشت به مسابقات و ادامه کار با اصفهانی ها بود که البته از دست رفت. کرانچار که تساوی بازی رفت برابر سپیدرود را به حساب ضد فوتبال رشتی ها گذاشته بود؛ اما روز گذشته هیچ دفاع قابل قبولی از خود نتوانست بکند. پس از مدیرعامل سپاهان احتمالا دومین قربانی این باخت زلاتکو خواهد بود. خداحافظ آقای خوش تیپ بدبیار!

 

1277404

دیدگاه‌ها