کد خبر : 1499302 | 01 بهمن 1396 ساعت 12:38 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

توجیه غیرقابل قبول سرپرست سپیدرود از یک اشتباه:

ضربدر دردسرسازی که آقای سرپرست نزده بود !

سرپرست سپیدرود در مصاحبه ای عدم وارد شدن نام میعاد یزدانی در لیست مسابقه با سپاهان را ناخوانا بودن علامت عنوان کرد، در حالی که اصلا علامتی توسط وی زده نشده بود.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان، علی کریمی سرمربی سپیدرود در اتفاقی عجیب زمانی که در دقایق پایانی برای حفظ نتیجه قصد به زمین آوردن میعاد یزدانی را داشت، متوجه شد نام این بازیکن در لیست بازیکنان سپیدرود نیست و در همان کش و قوس سپیدرود یک گل از حریف دریافت کرد وهمین مسئله باعث ناراحتی سرمربی سپیدرود شد و در کنفرانس خبری نسبت به آن واکنش نشان داد.

 

1277677

 

افشین ناظمی، سرپرست تیم سپیدرود در گفت‌و‌گویی با عادی جلوه دادن این مساله و مقصر قلمداد کردن مسئول تایپ لیست بازی گفت: "موضوع آن‌طور که مطرح شده است، نبود. ما لیست بازیکنان خود را به نماینده فدراسیون داده بودیم، اما علامتی که قرار بود کنار اسم میعاد یزدانی بخورد، ناخوانا بوده و به همین دلیل نام این بازیکن در لیست چاپی وارد نشده بود. ما هم در دقیقه 88 و زمانی که می‌خواستیم یزدانی را وارد زمین کنیم، متوجه این موضوع شدیم که بلافاصله هم به علی کریمی اطلاع دادیم و یک بازیکن دیگر را وارد زمین کردیم. به طور کلی مشکل خاصی نبود!"

 

این در حالی هست که اولا بر مبنای لیستی که به امضای خود سرپرست سپیدرود رسیده و در تصویر مشاهده می کنید در جلوی بازیکن شماره 88 (میعاد یزدانی بجار سری) نه تیک بازیکن ذخیره وارد شده و نه تیک بازیکن اصلی و این به معنای آن است که وی در لیست 18 نفره سپیدرود جای نخواهد داشت و لیست دومی که توسط هیات فوتبال برمبنای آن تایپ شده و در اختیار رسانه ها و مسئولین مسابقه گذاشته شده است، کاملا درست و بی نقص بوده است.

 

 

نکته دوم عقب کشیدن زمان تعویض از سوی ناظمی در مصاحبه اش است تا اشتباه روی داده را کمرنگ نشان دهد، در حالی که زمان تعویض از سوی کریمی دقیقه 81 بود که سپیدرود به گل دوم دست پیدا کرده بود و تاخیر به وجود آمده در عدم اجازه ورود یزدانی تا جایگزینی با بازیکن دیگر (آقایی پور) موجب دریافت گل شد و دلیل اصلی عصبانیت کریمی دقیقا همین موضوع بود.

 

به خصوص اینکه ظاهرا این اتفاق در بازی با پیکان نیز از سوی سرپرست سپیدرود صورت گرفته بود و تکرار این اشتباه کریمی را عصبی تر کرده بود!

دیدگاه‌ها