کد خبر : 1499341 | 01 بهمن 1396 ساعت 16:05 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

برق نوین شیراز 3 شهرداری ماهشهر 4

لیگ یک/ پرگل، جذاب و جنجالی در شیراز

جذاب‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ دسته اول در شیراز برگزار شد که حاصل آن هفت گل بود.

لیگ یک/ پرگل، جذاب و جنجالی در شیراز

به گزارش "ورزش سه"، برق نوین شیراز در جدالی که طی درگیری‌های نیمه اول 10 نفره به کار خود تا پایان بازی ادامه می‌داد، با شکست 4 بر 3 خانگی به کار خود خاتمه داد.


در این دیدار که برق نوین در دقیقه اول بازی با گلی که خیرالله ویسی آرا برای شهرداری زده بود غافلگیر شده بود، در نهایت توانست خیلی زود بازی را با گل دقیقه 5 وحید جلالی نیا بازی را به تساوی بکشاند.


داور در این دیدار و در دقیقه 28 طی درگیری‌های به وجود آمده بین بازیکنان دو تیم، اقدام به اخراج سیامک کوهنورد کرد که باعث 10 نفره شدن برق نوین شد اما گل دقیقه 45 حمید نوری آنها را پیروز روانه رختکن کرد. این دیدار که با جنجال و حواشی فراوان درون زمین و روی سکوها دنبال می‌شد در ادامه با شدت حملات شهرداری ماهشهر منجر به گل تساوی این تیم توسط شروین بزرگ در دقیقه 68 شد.


10 نفره بودن برق نوین اما باعث شد تا شهرداری ماهشهر همچنان برای دستیابی به گل در تلاش باشد که در دقیقه 74 مهدی عبدی و دقیقه 83 فرشید پاداش گل‌های سوم و چهارم این تیم را رقم زدند تا یک بازگشت فوق العاده برای ماهشهری‌ها در این بازی شکل گیرد. برق نوین اما در دقایق تلف شده بازی موفق شد روی پنالتی اعلام شده از سوی داور نتیجه را 4 بر 3 کند تا با یک شکست خفیف در یک دیدار پرگل نتیجه را به حریف واگذار کنند.


فرشید پاداش که پیش از این بازی با 12 گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت در این بازی سیزدهمین گل فصل خود را ثبت کرد  تا برای دستیابی به این عنوان در پایان فصل همچنان شانس بزرگی به خود اختصاص دهد.


شهرداری ماهشهر با پیروزی در این بازی با یک پله صعود و با ثبت 28امین امتیاز در رده 11 جای گرفته و برق نوین نیز در ادامه مسیر نزولی خود یک پله در جدول صعود و از جمع مدعیان فاصله گرفت.

دیدگاه‌ها