کد خبر : 1499350 | 01 بهمن 1396 ساعت 16:05 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 2 راه آهن 1؛

لیگ‌یک/ پیروزی مس در بازی 103 دقیقه‌ای!

تیم فوتبال مس کرمان با پنالتی ثانیه های پایانی موفق شد تیم راه آهن را با نتیجه 2 بر 1 و در یک بازی پر حاشیه که 103 دقیقه به طول انجامید، شکست دهد.

لیگ‌یک/ پیروزی مس در بازی 103 دقیقه‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد و تنها دیدار نفت مسجد سلیمان برابر ایرانجوان بوشهر به دلیل شرایط آب و هوایی جنوب کشور به تعویق افتاد.


در یکی از این دیدارها تیم مس کرمان در ورزشگاه امام علی سیرجان میزبان شاگردان محسن بیاتی نیا بود و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 این مسابقه را خاتمه دهد.


البته این بازی حواشی زیادی در پی داشت و در شرایطی که راه آهنی ها فاصله چندانی با کسب پنجمین امتیاز فصل نداشتند، اعلام پنالتی در دقایق پایانی به سود شاگردان احمد نخعی باعث شد تا برای دقایقی بازیکنان تیم راه آهن اقدام به ترک زمین کنند، که در نهایت با پادرمیانی مسئولین برگزار بازی، بازیکنان راه آهن به میدان مسابقه برگشتند و تیم مس کرمان توسط شاهرخ غلامرضا پور در دقیقه 13+90 موفق شد گل برتری بازی را به ثمر برساند.


دو گل دیگر این مسابقه توسط محمود مطلق زاده در دقیقه 22 برای مس کرمان به ثمر رسید ولی در شروع نیمه دوم امیرحسین طاهونی موفق شد در دقیقه 49 حساب کار را به تساوی بکشاند؛ گلی که با پنالتی جنجالی دقایق آخر پاسخ داده شد.


هواداران کرمانی که تا دقایق پایانی بازی بر علیه احمد نخعی سرمربی خود شعار می دادند، با کسب پیروزی حداقل تا پایان این مسابقه به این روند خاتمه دادند. مس کرمان که با امید به صعود تیمش را راهی مسابقات این فصل کرده بود، حالا در پایان هفته بیستم 29 امتیازی است و فاصله ای 13 امتیازی با صدر جدول البته بدون احتساب یک بازی کمتر نفت مسجد سلیمان دارد؛ اختلافی که صعود این تیم به لیگ برتر را بسیار دشوار می سازد. در سوی مقابل راه آهن که حتی برای دقایقی زمین مسابقه را ترک کرده بود، در بازگشت به زمین شانزدهمین شکست فصل را تجربه کرد تا تنها 4 تساوی حاصل کار این تیم در 20 هفته اخیر باشد و قطعا یکی از سقوط کننده ها به دسته دوم فوتبال کشور.

دیدگاه‌ها