کد خبر : 1499546 | 02 بهمن 1396 ساعت 11:55 | 67.6K بازدید | 6 دیدگاه

اصفهانیان: داور تخلف کرده، با او برخورد می کنیم

توضیح کمیته داوران درباره پنالتی پرابهام استقلال

رییس کمیته داوران نظر نهایی خود را درباره پنالتی پر از ابهام استقلال در دیدار با پدیده مشهد اعلام کرد.

توضیح کمیته داوران درباره پنالتی پرابهام استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، در جریان دیدار پدیده مشهد و استقلال پنالتی مشکوکی برای تیم استقلال گرفته شد که امید ابراهیمی نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند. با این حال اکثر کارشناسان اعتقاد دارند این ضربه باید تکرار می شده است.


فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران حالا نظر نهایی اش را در این خصوص اعلام کرد. او گفت: «هنگامی که مهاجم مدافع را دریبل زده و جا می گذارد مدافع برای زدن ضربه به توپ برروی زمین سر می خورد و این امر طبیعی است، البته در این مواقع هراتفاقی نیز خطا به حساب نمی آید، در مورد این صحنه نیز باید گفت براساس آنچه که درتصاویر تلویزیونی ثبت شده به نظر می رسد خطایی صورت نگرفته است، اما از آنجا که داور در آن دیدار به صحنه نزدیک بوده، به طور قطع بهترین تصمیم همانی است که داور اعلام کرده است.»


وی افزود: «البته در صحنه زدن ضربه پنالتی در آن صحنه به وضوح تخلف صورت گرفت و داور مسابقه باید دستور به تکرار ضربه پنالتی می داد که اینگونه نشد. اینکه داور رای به تکرار ضربه پنالتی نداده است نقض آشکار قانون بوده و به طور حتم براساس آیین نامه انضباطی موجود در کمیته داوران با این داور برخورد خواهد شد.»

دیدگاه‌ها