کد خبر : 1499719 | 03 بهمن 1396 ساعت 00:22 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

شکست غیرمنتظره لیورپول در خانه سوانسی

لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل سوانسی با نتیجه 1-0 شکست خورد و فرصت از بین بردن فاصله با چلسی را از دست داد.

شکست غیرمنتظره لیورپول در خانه سوانسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار رفت سوانسی را با 5 گل شکست داده بودند، در دیدار امشب حتی یک بار هم نتوانستند به گل برسند و در نهایت یک شکست غافلگیر کننده را متحمل شدند.

بازی با برتری لیورپولی ها آغاز شد و چیزی نمانده بود که سادیو مانه خیلی زود دروازه حریف را باز کند اما واکنش خوب فابیانسکی، دروازه سوانسی را بسته نگه داشت؛ البته داور هم این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

چند دقیقه بعد چیزی نمانده بود که دفع اشتباه مدافع سوانسی، دروازه این تیم را به خطر بیندازد اما او خوش شانس بود که توپ به دست فیرمینو برخورد کرد.

برتری لیورپولی ها ادامه پیدا کرد و یکی دو موقعیت خوب دیگر هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در دقایق پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که پیش کشید و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 40 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در شلوغی مقابل دروازه لیورپول به ماوسون رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1278116

 

بازیکنان لیورپول که نمی خواستند دست خالی به رختکن بروند، در دقایق پایانی پیش کشیدند و یک موقعیت بسیار خوب هم داشتند اما در نهایت نتوانستند از آن استفاده کنند و نیمه اول با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

 

نیمه دوم را لیورپولی ها هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه سوانسی ایجاد نشد. در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم پیش کشید و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه لیورپول ایجاد کرد؛ اما نتوانستند به گل دوم برسند. در دقیقه 61، چیزی نمانده بود که صلاح روی یک ضربه آزاد، کار را به تساوی بکشد اما واکنش عالی فابیانسکی، دروازه سوانسی را بسته نگه داشت.

 

 

1278114

 

حملات قرمزها ادامه پیدا کرد و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، این حملات شدت می گرفت اما نمایش خوب فابیانسکی، مانع از رسیدن آنها به گل شد. در نهایت در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و سوانسی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.  

دیدگاه‌ها