کد خبر : 1499778 | 03 بهمن 1396 ساعت 11:38 | 137.6K بازدید | 4 دیدگاه

6 دروازه بان معرفی شده در این فصل

لیگ برتر ایران در فصل پرورش عقاب!

در فصل جاری دروازه بانان زیادی به لیگ برتر معرفی شدند و برخی از آن ها درخششی قابل توجه هم داشتند.

لیگ برتر ایران در فصل پرورش عقاب!

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ هفدهم مربیان بنا به ضرورت یا عملکرد خوب گلرهای در تمرینات، آن ها را به کار گرفتند و دروازه بان های جوان هم نشان دادند چیزی کمتر از باتجربه ها ندارند. در چند فصل اخیر عادت کرده بودیم سید مهدی رحمتی، رحمان احمدی، شهاب گردان و... را همیشه در درون دروازه ببینیم و تصور می شد با توجه به نمایش های خوب این گلرها، تا چند سال دیگر هم سنگربان اصلی تیم ها باشند اما در فصل جاری معادلات بهم خورد و نیروهایی تازه به خط دروازه تزریق شدند:

 

  •  سید حسین حسینی

 

البته حسینی فصل پیش هم برای استقلال به میدان رفت و در فصول گذشته هم روی نیمکت این تیم نشست اما فصلِ درخشش او در لیگ هفدهم بوده است. او پس از لغزش رحمتی، به دروازه استقلال رسید و با نمایش های استثنایی، سنگربان آبی ها ماند تا این که رکورد بیشترین زمان گل نخوردن در تاریخ لیگ برتر را هم مال خود کرد. حسینی اکنون بهترین بازیکن استقلال به شمار می رود و یکی از ملی پوشان این تیم نیز هست اما باید  دید شفر در ادامه فصل به او میدان خواهد داد یا کاپیتان رحمتی را در درون دروازه قرار می دهد؟!

 

1274130

 

  • سید پیام نیازمند

 

شاید باورش سخت باشد اما اولین بازی نیازمندِ 22 ساله در هفته ششم و مقابل پرسپولیس بود! او مقابل خط آتش سرخ ها مقاومت کرد و با کلین شیتی ارزشمند پیکان را به پیروزی رساند و پس از آن، در ترکیب اصلی تیمش باقی ماند. او در فصل جاری 13 بازی انجام داد و عملکرد نسبتا خوبی را هم ارائه داد اما در هفته های اخیر فراز و فرودهایی داشته و همین موضوع، سبب شده تا فعلا در پیکان نیمکت نشین شود.

 

 

  •  سعید جلالی راد

 

دروازه بان 23 ساله پدیده نیز یکی از شگفتی سازان این فصل بوده است. او 9 بار برای پدیده بازی کرده و با ثبت نمایش های قابل قبول، رضایت مهاجری را جلب کرده است. گرفتن پنالتی امید ابراهیمی و کلین شیت مقابل استقلال را می توان نقطه عطف عملکرد این دروازه بان در فصل جاری دانست.

 

1277941

 

  •  فرزین گروسیان

 

او نیز در این فصل نامش مطرح شد اما برعکس سه دروازه بان قبلی، گروسیان با عملکرد نه چندان جالب نتوانست رضایت هواداران و کادرفنی تراکتور را جلب کند. این دروازه بان 25 ساله که سال ها با امیر قلعه نوئی در استقلال بود، به همراه او به تراکتور آمد اما محرومیت تبریزی ها سبب شد تا گروسیان دروازه بان شماره یک تراکتور در لیگ هفدهم شود.

 

1257345

 

  • مهدی صدقیان

 

دروازه بان تیم سپاهان نیز به سبب عملکرد ضعیف گلر برزیلی 5 بار به میدان رفت اما با آنچه کرانچار می خواست فاصله زیادی داشت. او در 5 بازی 10 گل خورد تا میانگین 2 گل خورده در هر بازی را ثبت کند و حالا با جذب ابراهیم عالمه، به نظر می رسد مدت ها فرصت بازی در ترکیب طلایی پوشان را به دست نیاورد.

 

1278161

 

  • شهاب عادلی

 

در ابتدای فصل کمتر کسی فکر می کرد روند گل خورده نفت با حضور شهاب عادلی متوقف یا به عبارتی کمرنگ شود اما این دروازه بان جوان پس از حضور هومن افاضلی به ترکیب رسید و عملکرد قابل قبولی نیز از خود ارائه کرد. عادلی در 4 بازی سه گل خورد و مقابل پرسپولیس و گسترش کلین شیت کرد و به نظر می رسد حداقل تا انتهای فصل دروازه بان شماره یک نفت خواهد بود.

 

1277399

دیدگاه‌ها