کد خبر : 1500087 | 04 بهمن 1396 ساعت 18:55 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

مکوندی: بازیکنان ما مثل انسان‌های مایوس بازی می‌کنند

مربی استقلال خوزستان معتقد است تیمش به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار ندارد و همین عامل نتیجه نگرفتن آنها شده است.

مکوندی: بازیکنان ما مثل انسان‌های مایوس بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی مربی استقلال خوزستان بعد از شکست تیمش مقابل ذوب آهن گفت: متاسفانه بازی را باختیم. انتظار این نتیجه را نداشتیم. آمده بودیم نتیجه بهتری بگیریم؛ ولی همه چیز بر خلاف انتظار ما رقم خورد و موقعیت ما از چیزی که بود بدتر شد.


او ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان را برای پیروزی کردیم. شکست فقط به تفکرات مربی باز نمی‌گردد و به داشته‌های تیم هم باز می‌گردد. گاهی تفکرات و انتظارات مربی اجرا نمی‌شود و تیم متحمل شکست می‌شود.


مربی استقلال خوزستان در مورد جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: این بازیکنان اواخر نقل و انتقالات به ما اضافه شدند و زمان نیاز دارند. باید از نظر بدنی این بازیکنان آماده شوند. ابوالفضل اعلایی و عقیل کعبی مصدوم هستند. یونس دلفی هم محروم بود. امیدوارم با بازگشت محرومان و مصدومان شرایط بهتری پیدا کنیم.


وی تصریح کرد: در نیمه اول به نظر خودمان بازی بهتری ارائه کردیم و صاحب موقعیت شدیم. احساس می‌کنم موقعیت ما در جدول باعث شده بازیکنان آرامش لازم را نداشته باشند تا از حداقل موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. در نیمه دوم هر چه گذشت استرس بیشتری وارد شد. در همان شرایط موقعیتی به حریف ندادیم و گلی که خوردیم روی یک اتفاق و اوت دستی بود. عدم یارگیری این مشکل را به وجود آورد. گل ذوب آهن فشار روانی را بیشتر کرد و در فاصله سه دقیقه گل بعدی را هم دریافت کردیم. درون زمین مثل انسان‌های مایوس بازی کردیم. فوتبال نود دقیقه است اگر با تمرکز بازی می‌کردیم، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم؛ اما بعد از گل اول مایوس بودیم.


مربی استقلال خوزستان در مورد گرد و غبار این روزهای خوزستان گفت: در مورد گرد و غبار گفتن و نگفتن ما تاثیری ندارد. چند سال هست این مشکل گریبان گیر ما مردم غرب کشور شده است. هر بار گرد و غبار می‌آید مسئولان به خوزستان می‌آیند و می‌گویند فلان کار را می‌کنیم و فلان بودجه‌ را می‌گذاریم؛ اما کاری صورت نمی گیرد. این مشکل همیشه برای ما مردم خوزستان بوده است.


وی افزود: مسئولان بدانند به عنوان یک خوزستانی به مسئولانی که اینجا می‌آیند، می‌گویم حضورشان در اهواز هیچ تاثیری در گرد و غبار ندارد. با گذاشتن بودجه هم اتفاقی نمی‌افتد، باید کار انجام شود. اگر می‌خواستند تا امروز کاری می‌شد، حتی اندک. تا امروز کاری نشده است.  به ما مردم خوزستان با دید دیگری نگاه می‌کنند که دلیلش را نمی‌دانم. اگر حرفی در این مورد بزنید فرد بد می‌شوید و اگر هم نگویید به شما اعتراض می‌کنند. برگزاری بازی یا لغو مسابقه هم بر عهده من نیست. این مسئله را سازمان محیط زیست و سازمان لیگ باید بگویند. استنباط مسئولان در مورد مردم غرب این است که ما مردمی هستیم که همانطور که به سلاح‌های شیمیایی زمان جنگ عادت کردیم به گرد و غبار هم عادت کردیم و تحمل این شرایط برایمان سخت نیست! می‌گویند این مردم مدرسه، سر کار و سر زندگی نروند تحمل می‌کنند و به نظر آنها ما تحمل ما بالایی داریم. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که نفس راحت بکشیم. البته چیزی نگویم بهتر است، چرا که امیدی نیست. به سن ما دیگر قد نمی‌دهد، امیدوارم این مشکل برای جوانان حل شود.


مکوندی در مورد اینکه آیا گرد و غبار و درست تمرین نکردن در عملکرد این تیم تاثیر داشت، گفت: بله ما درست تمرین نکردیم؛ اما بهانه نمی‌آوریم. شکست یک تیم به عوامل زیادی بستگی دارد. شاید یکی از عوامل این موضوع هم بد تمرین کردن و شرایط خاص این چند روز بود. امیدوارم اگر در فوتبال نتوانستیم کاری انجام دهیم افرادی که کاری از دستشان بر می‌آید برای این مردم کاری کنند.

دیدگاه‌ها